Tuesday, June 25, 2013

EXAM KPSL UNTUK JAWATAN N27



Selamat pagi semuanya.. Apa khabar hari ni? Moga semuanya sihat ye... 

Bermula hari ni sampai hari Khamis, ada exam KPSL untuk ke jawatan N27... Moga berjaya kepada semua calon-calon ye. Entry ni saya taip cuma nak ucap tu la. Kalau nak bagi tips menjawab exam, memang tak boleh. Bak kata Amir rajalawak : I'm Sorry... Hiihihi. Eh,jangan salah sangka. Saya ni bukan kedekut ilmu. Tapi, saya memang tak tahu. Sebab tak ada pengalaman pergi exam tu. Tahun ni, memang saya daftar untuk ambil exam tu. Tapi, di saat-saat akhir terpaksa saya cancelkan.. Tak apa, cuba lagi tahun depan kan...  

Mesti semua calon dah bersediakan..? Jangan lupa bawak buku yang betul ye. Jangab tersalah buku tau.. Sebab ada 3 Bahagian... 

Exam tu start pukul 9.30 pagi. Jadi, jangan nervous tau. Melangkah dengan tenang.





7 comments:

  1. salam selasa
    singgah pagi
    dah sarapan?

    ReplyDelete
  2. ada beebrapa org kwn akak yg amik exam nih, gud luck utk semua...

    ReplyDelete
  3. Semoga berjaya untuk calon peperiksaan tersebut..

    ReplyDelete
  4. yer...mg mereka tenang jawab soalan

    ReplyDelete
  5. hari ni ramai yg exam.. good luck utk mereka..

    ReplyDelete