PERCUTIAN KE MELAKA 2013

June 17, 2013



Ok, seperti tajuk di atas ni kan... Itulah yang akan saya ceritakan dalam entry-entry yang akan datang... Entry-entry?? Ye, betul. Maksudnya, memang banyak entry la kan. Saya akan kupas satu persatu.. heeee....


Sebenarnya memang saya tak pernah jalan-jalan Melaka tau. Dulu, memang pernah sampai. Masa umur 13 tahun a.k.a tingkatan satu. Masa tu gi MRSM Terendak.. Tapi, jodoh tak panjang ngan MRSM. Seminggu je. Lepas seminggu lari balik Kedah semula. Rinduuu mak ayah. heeee. Ok, pesanan penaja kepada adik-adik sayang. Kalau dapat tawaran belajar kat asrama penuh, pergi tau.. Jangan ikut macam akak ni. Heee...

Ok, sambung entry yang akan datang. Buat suspens je....



You Might Also Like

8 comments

  1. entri bersmbunggggg.

    hehe
    neway pun lbh krg akk bila msk asrama penuh. nak lari. nangis nangis. tp kena paksa stay jugak

    ReplyDelete
  2. f1 mcm kecik sgt.... dat y x tahan rindu kot eheheeee

    ReplyDelete
  3. Home sick pada budak-budak lepas UPSR memang ada. Tapi semua dah terjadi nak kata apa

    Melaka memang banyak tempat utk dilawati.

    ReplyDelete
  4. aku suke melaka...

    bandar bersejarah

    :)

    ReplyDelete
  5. hihi.tak pa kenangan semua tu kan

    ReplyDelete
  6. bestnya cuti2 malaysia.. ;)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS