Friday, June 28, 2013

SIAPA YANG TENGAH SKODENG ?




Orang lain dah letak lama dah benda alah ni.. Tak ape, saya nak share jugak. Baru je letak semalam.. hahahaha.. Best jugak.. Boleh tengok berapa orang yang tengah skodeng blog kita.. Skodeng.. macam tak best je perkataan tu kan.. Okey, saya tukar. Kita boleh tengok berapa orang yang sedang membaca blog kita atau singgah ke blog kita :)




Masa saya printscreen ni, ada 14 orang yang datang singgah ke blog saya.. Terima kasih ye sudi singgah, dan baca, dan tinggalkan komen .. Thank You So Much.. Sayannng semua.. hihihi.. Eh, over sikit..

Korang dah letak ke benda alah ni?.. 





10 comments:

  1. jap nk skodeng..hehe..lum letak lg menda tu..hehe

    ReplyDelete
  2. deqla xde la mende ni... maknanya deqla yg ketinggalan..haha

    ReplyDelete
  3. ada dah tp user online dah pernah pun sampai 14 org dalam satu masa hihi


    :D

    ReplyDelete
  4. cik siti pn suka letak benda ni....sbb best tgk org masuk blog kita....:)

    ReplyDelete
  5. saya pon ngah sekodeng laa nie.. hehehehe

    ReplyDelete
  6. dah letak dah benda ni... he he he... selalu jer datang dan komen... *_^

    ReplyDelete
  7. lama sudah letak. hihi

    syokkan :)

    ReplyDelete
  8. Dah letak... 14 org, rmai tu.. Jue pling rmai pn 5 org je.. hehehe

    ReplyDelete