Monday, September 30, 2013

Sunday, September 29, 2013

BABY ALAF BARU ?

Sunday, September 29, 2013
Sumber : FB Tadi masa bukak FB jumpa gambar ni. Heeee. Sekadar gurauan kan.. Untuk ibu -ibu mengandung, terkejut tak kalau tenga...

Friday, September 27, 2013

DUNIA SUDAH MAJU ?

Friday, September 27, 2013
Hihihi.. Bila dunia semakin maju.. Budak ni pun malas nak berbual ngan ayah dia.. Boleh pulak suruh ayah dia baca je kat blog.....

JOM ZIKIR

Friday, September 27, 2013
SUMBER : FB JANJI ALLAH ITU PASTI Tengok, secara tak langsung, entry ni membuatkan kita berzikir kan?.. dapat menambah pahala.. Jom ...

Wednesday, September 18, 2013

AMALAN MURAH REZEKI

Wednesday, September 18, 2013
Jom kita amalkan sama-sama :) SUMBER GAMBAR : FACEBOOK Kadang-kadang ada yang takut untuk bersedekah/derma.. Takut duitnya hab...

Thursday, September 12, 2013

FOLLOWER MENCECAH 600

Thursday, September 12, 2013
Petang semalam saya ada buat entry berkenaan nak cukupkan follower ke 600 kan?.. Kira macam target untuk semalam la kan.. hihi.. Alhamdu...

Wednesday, September 11, 2013