SOALAN 2 : ANDA TANYA SAYA JAWAB - INILAH REALITI

Thursday, 14 November 2013

SOALAN 2 : ANDA TANYA SAYA JAWAB




Merujuk kepada pertanyaan KAK HARYATI sebentar tadi seperti di bawah :



Kenapa iklan dok kat tengah?.. 

Ok, sebenarnya kan tu semua kesilapan teknikal.. Konon nak tukar gambar header, alih-alih terbuang pulak.. hikhik.. Tu yang jadi kosong tu.. 

Eh, eh korang perasan tak ada header baru kat atas tu?.. hihihi.. Perasanla...perasanla...

Saje bertukar-tukar angin pulak orang katakan.. Dah jemu mata memandang yang lama. Ni letak yang baru pulak.. Tak cantik mana, tapi bagi saya header kat atas ni macam bagi saya semangat nak berblog sebab warna dia tu.. hihi.. Header biasa-biasa je. Bukan macam header rakan-rakan yang lain yang cantik deboom kebaboom.. hikhik..




9 comments:

  1. header baru cantik dan simple la ros..

    ReplyDelete
  2. rajinnya jawab soalan.. soalan deqla bila nak jawab ni? huhu.. ok la tu header.. deqla je dah lama x tukar..hihi

    ReplyDelete
  3. xper... janji kandungan blog superb. hehe

    ReplyDelete
  4. perasan . simple tapi menarik . saya plg malas nak wat header ... ready made jer .

    ReplyDelete
  5. baru nk tnya header baru ke.
    buat sendiri errkk?

    ReplyDelete
  6. Okay laa tu. Janji kita enjoy! :D

    ReplyDelete
  7. perasan sgt !! dah lama tak terjah sini tup2 dah tukar :) tapi cantik

    ReplyDelete