SUPER SPONTAN AKHIR MALAM INI - INILAH REALITI

Friday, 1 November 2013

SUPER SPONTAN AKHIR MALAM INI


Saya ni memang peminta rancangan Super Spontan.. Memang tengok je setiap malam, hari Jumaat.. Kalau terlepas, tak yah risau. Sebab Astro kan.. Hari-hari pun ada ulangan dia. hihihi..

Malam ni la penentunya siapa yang akan jadi juara.. 

Antara Jep, Johan, Nabil, Pak Yus, Tauke dan Rahim. Pemenang memang ditentukan berdasarkan sms, Tapi, betul ke?.. Atau dah pun diatur pihak Astro?.. hihi.. Tahun lepas, Zizan jadi juara,. Tahun ni, ramai yang kata Johan.. Sebabnya, Johan tak menang tahun lepas. hihi.. Yeke?.. Sama-sama kita nantikan malam ni yer.. 


Bagi puan blog, tak kisahla siapa pun yang menang sebab puan blog bukan dapat apa-apa pun.. hihi.. Tak gitu?..


8 comments:

  1. rasanya bg la peluang org lain menang.. tahun lps Johan dah mng, dah dpt duit kan.. huhu.. deqla suka gak Johan tu.. tp deqla lagi suka Jep! ;)

    ReplyDelete
  2. akak tak pernah tengok sebab tak ada astro...:. Tp mst seronok kan?

    ReplyDelete
  3. ala.. x dapat tgk, tgk ulangan jerlahhh

    ReplyDelete
  4. Bestnya dapat tengok live. Fiza tengok online je. Huhu...

    ReplyDelete
  5. blogwalking sini sambil tekan2 nuffnang... btw saya pun xsabar nk tgu mlm ni.. nk tengok sape y menang...
    jemput singgah sini http://cercitertashaqisha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Semoga berjaya buat semua peserta.

    ReplyDelete