SETIAP KATA-KATA ITU DOA

December 31, 2013




Selamat pagi semua... apa khabar hari ni...?.. Semoga kita semua berada dalam keadaan kesihatan yang baik... 

Hari ni 31 Disember 2013.. Hari terakhir dalam tahun 2013.. Esok dah masuk tahun baru, 1 Januari 2014...  Semoga kita menjadi lebih dari yang sebelumnya... Semoga apa yang diinginkan, telah kita peroleh dengan hasil usaha dan doa pada Yang Esa...

Jom kita hayati bait-bait kata di bawah ni.. Saya ambil dari Fb Ikim Fm...


Betul, kan?.. Apa yang kita ungkapkan merupakan satu doa tanpa kita sedar,... Jadi, berkatalah yang baik-baik... Agar yang terjadi pun baik-baik sahaja...

Jadi, kawan-kawanku sekalian, perasan tak kat atas komen tu, saya ada tulis sesuatu?...

Ye, saya tulis macam ni, "Doakan Roshazareeza pregnant".... Roshazareeza tu saya.. Saya memang sungguh -sungguh minta tolong anda doakan untuk saya.. Dah beberapa bulan saya letakkan di situ.. Terima kasih pada yang sudi doakan untuk saya... Yang belum tu, saya mohon doakan .. Tak salah kita doakan untuk orang lain kan.. Doakan yang baik-baik... 

Terima kasih... 

Di tahun 2014 yang bakal menjelma ni, semoga apa yang kita hajati(ke arah kebaikan)  akan tercapai dengan izin Allah SWT...




You Might Also Like

7 comments

  1. selamat tahun baru 2014
    semoga semua impian tahun 2013 telah tercapai :)

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru... semoga apa yang diiginkan menjadi kenyataan.. InsyaAllah rezki pasti ada... saya pon sama... nak pregnent jugak..hehe

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah mudah2an ada rezeki buat kita di tahun 2014 ye :D

    ReplyDelete
  4. yea betul.. tu sebab kena jaga setiap patah pertuturan kita kan..

    setiap kali cikna baca ayat2 kat atas ni setiap kali tu la cikna doa utk ros.. :)

    ReplyDelete
  5. in shaa Allah ros.. betul tu
    td ciksu tgk mhi
    dr fazilah kata sebelum tido kita programkan minda.. esok bgn nak jadi lebih positif cemerlang sihat dari hari sebelumnya.. sebut setiap malam mudah mudahan kita lebih positif ke arah kebaikan

    ReplyDelete
  6. INSYAaLLAH ROS..!1 BETOI TU ROS.. SETIAP APA YG KELUAR DARI MULUT KITA ADALAH DOA... SBB tu kalau ros perasan, utk anak2 kak ina, kak ina tulis panggilan yg baik2 macam solehah ke, pandai ke.. lg satu, kalau ros perasan, kak ina ada gak sebut yg pertengahan or akhir tahun dpn kak ina nak prgnant & nak anak lelaki... tu semua doa.. ros pun blh buat camtu..

    apa2 pun, kak ina doakan ros jugak.. moga ada rezeki ros utk jadi ibu .. InsyaAllah.. Aamiin...

    kak ina dah baca entry yg dpn2 tadi tapi xkimen.. cuma nak cakap kat sini, tahniah utk segala kejayaan dalam berblog sepanjang tahun lps.. InsyaAllah akan datang akan lebih maju.. mana tahu dengan izinNYA ros dapat jana pendapatan dari berblog plak :-)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS