DATE & FATE PULA SELEPAS OAT CHOCO


Kawan satu office bagi.. Masa dapat tu, punyalah pilih warna plastik dia. haaha.. Sebenarnya sama ja rasa dia tu. Saja je nak tarik perhatian kot, tu yang bubuh warna lain. sama jugak macam oat choco tu kan.. Warna plastik bukna main lagi , macam-macam colour.. Tapi, semua pun sama je rasa.. Strategi pemasaran ni. hikhik..

Yang ni rasa coklat. so, lagi menarik buat penggemar coklat macam saya ni lah.. sedap juga.. Tapi, tak adalah sampai nak makna dan terus makan lagi. hihi.. 

Dah ramai yang jual ni sebenarnya.. Harga pun berpatutuan.. Tak tinggilah.. Tapi, kalau beli online mahal sikit rasanya. Sebab campur dengan kos postage kan..



Hijau dan pink menjadi pilihanku.. Nasib baik tak ada warna purple. Kalau ada, ambik terus semua purple. hikhik..



Previous
Next Post »

12 comments

Click here for comments
12 June 2014 at 17:56 ×

tengok orang jual ni banyak sangat..hehe siap ada yg kata sedap sangat...hati belum terasa nak try...sbb kena cek ingredient dulu baru boleh ngapngap

Balas
avatar
admin
12 June 2014 at 18:43 ×

yang ni coklat kan ros, adik akak ade belikan tapi lambat habis, kalau yang oat tu berebut :)

Balas
avatar
admin
12 June 2014 at 19:36 ×

Mcm trend kan , ni nk bln posa dah Mst org cari ;)

Balas
avatar
admin
12 June 2014 at 19:56 ×

salam ros_reeza..

cma tak pernah rase lg yg ni..kalo oat putih tu pernah rasa..tp ramai kawan2 ckp sedap..
alhamdulillah.murah rezeki...

Balas
avatar
admin
12 June 2014 at 19:56 ×

salam ros_reeza..

cma tak pernah rase lg yg ni..kalo oat putih tu pernah rasa..tp ramai kawan2 ckp sedap..
alhamdulillah.murah rezeki...

Balas
avatar
admin
12 June 2014 at 20:15 ×

Macam sedap jugak benda nih..

Balas
avatar
admin
12 June 2014 at 22:12 ×

dah berlambak2 dah sekarang ni kan. senang je nak cari. :D

Balas
avatar
admin
12 June 2014 at 23:51 ×

memang kena beli online ke?

Balas
avatar
admin
13 June 2014 at 09:18 ×

sedap lagi yang ini dri putih tu.
yg coklat ni x mnis

Balas
avatar
admin
13 June 2014 at 10:13 ×

Macam.macam la skang nih kan

Balas
avatar
admin
13 June 2014 at 13:21 ×

hehe semua benda nak pupple :>

Balas
avatar
admin
13 June 2014 at 15:37 ×

ni kurma ke dear?

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment