DATE & FATE PULA SELEPAS OAT CHOCO - INILAH REALITI

Thursday, 12 June 2014

DATE & FATE PULA SELEPAS OAT CHOCO


Kawan satu office bagi.. Masa dapat tu, punyalah pilih warna plastik dia. haaha.. Sebenarnya sama ja rasa dia tu. Saja je nak tarik perhatian kot, tu yang bubuh warna lain. sama jugak macam oat choco tu kan.. Warna plastik bukna main lagi , macam-macam colour.. Tapi, semua pun sama je rasa.. Strategi pemasaran ni. hikhik..

Yang ni rasa coklat. so, lagi menarik buat penggemar coklat macam saya ni lah.. sedap juga.. Tapi, tak adalah sampai nak makna dan terus makan lagi. hihi.. 

Dah ramai yang jual ni sebenarnya.. Harga pun berpatutuan.. Tak tinggilah.. Tapi, kalau beli online mahal sikit rasanya. Sebab campur dengan kos postage kan..



Hijau dan pink menjadi pilihanku.. Nasib baik tak ada warna purple. Kalau ada, ambik terus semua purple. hikhik..



12 comments:

  1. tengok orang jual ni banyak sangat..hehe siap ada yg kata sedap sangat...hati belum terasa nak try...sbb kena cek ingredient dulu baru boleh ngapngap

    ReplyDelete
  2. yang ni coklat kan ros, adik akak ade belikan tapi lambat habis, kalau yang oat tu berebut :)

    ReplyDelete
  3. Mcm trend kan , ni nk bln posa dah Mst org cari ;)

    ReplyDelete
  4. salam ros_reeza..

    cma tak pernah rase lg yg ni..kalo oat putih tu pernah rasa..tp ramai kawan2 ckp sedap..
    alhamdulillah.murah rezeki...

    ReplyDelete
  5. salam ros_reeza..

    cma tak pernah rase lg yg ni..kalo oat putih tu pernah rasa..tp ramai kawan2 ckp sedap..
    alhamdulillah.murah rezeki...

    ReplyDelete
  6. dah berlambak2 dah sekarang ni kan. senang je nak cari. :D

    ReplyDelete
  7. memang kena beli online ke?

    ReplyDelete
  8. sedap lagi yang ini dri putih tu.
    yg coklat ni x mnis

    ReplyDelete
  9. hehe semua benda nak pupple :>

    ReplyDelete