KENDURI PERTAMA DI BATU PAHAT, JOHOR



Di kesempatan ni, saya nak ucapkan Selamat Pengantin Baru buat semua yang baru melangsungkan perkahwinan.. Juga, buat seorang teman dari sekolah menengah yang sama Salawati.. Saya tak dapat hadirkan diri ke majlis beliau.. Majlis di Taman Bunga Raya, Sungai Petani, Kedah.. Maklumlah jarak dan kekangan tugas membataskan.. Hanya wakilkan mak dan ayah ke sana. sebab ayah saya pun mengenali keluarga beliau. Cantik sangat dia masa majlis tu. Dapat tengok kat FB.. 

Ok, tinggalkan cerita tu. Kita ke cerita seterusnya. 

Jemputan perkahwinan pertama yang saya hadiri masa musim cuti sekolah ni. Majlis hari sabtu lepas. Hari yang sama saya ada program BAKAT. (sila lihat entry sebelum ni, hihi). Majlis perkahwinan kawan suami saya. Ni kenduri di sebelah pihak perempuan. Pihak lelaki nanti, di Terengganu. Cantik berseri pengantin dengan temanya kuning purple. Maklumlah saya ni kan minat purple. So, di mata saya purple adalah segala-galanya. Muahahah..  Lagi satu, kitorang disajikan dengan Nasi Beriani.. Aduhai, sedapnya.. hihi.. 

Inilah dia pengantin baru tu :


Semoga berbahgia selamanya.. Selamat melayari kehidupan rumah tangga..






Previous
Next Post »

6 comments

Click here for comments
4 June 2014 at 11:21 ×

semoga kekal hingga jannah..

Balas
avatar
admin
4 June 2014 at 11:48 ×

Kalau pengantin di Batu Pahat biasalah Ros mesti nasi beryani jadi hidangan buat tetamu.

Balas
avatar
admin
5 June 2014 at 13:34 ×

Tahniah kpd kedua mempelai..cntik warna tema bju diorg

Balas
avatar
admin
6 June 2014 at 10:00 ×

tahniah pada yang melangsungkan perkahwinan tu ye

Balas
avatar
admin
6 June 2014 at 11:58 ×

selamat pengantin baru :>

Balas
avatar
admin
6 June 2014 at 18:06 ×

selamat pngtin bru..
ada tgk sesi tol tak..hihi.knduri kt jb meriah msa kna byr tol..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment