SUAREZ DIKENAKAN HUKUMAN OLEH FIFA!

June 27, 2014



Luis Suarez digantung 9 perlawanan! Maksudnya, Suarez tidak boleh bermain untuk Uruguay dalam Piala Dunia ni la.. Tu lah, sape suruh main gigit-gigit. Kesian pemain Italy tu, Giorgio Chiellini..Berbekas tau.. Ganas betul. Entah kenape Suarez ni suka benar gigit menggigit.. Suarez juga tak boleh melibatkan diri dalam sukan bola sepak selama empat bulan.. So, tak boleh nak main untuk kelab dia dahla iaitu Liverpool.. 

Ni lah dia yang suka menggigit tu :




You Might Also Like

7 comments

  1. itulah ikut suke je kan sapa yg dh susah, kene gantung 9perlawanan lak tu... tak blh amik tau psl bola 4bln... dia ingat dia sorang ada gigi heheheh

    ReplyDelete
  2. macam2 pesyen.. gigit menggigit..

    ReplyDelete
  3. setimpal dgn apa yg dibuatnya.smga jd teladan pd yg lain jga.

    ReplyDelete
  4. haaaa tu lah..menggigit lagi..kan dah kena..

    ReplyDelete
  5. salam ros..
    kan...tu la..suka sgt menggigit..cma pun terkejut..huhuhu

    ReplyDelete
  6. nih kenan ape la suke menggigit nih kan

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS