THROWBACK : KEMESRAAN 2 BERADIK

June 09, 2014


Saje belek-belek gambar dalam pendrive tadi.. Then, jumpa dua gambar ni.. Aduhai.. kenangan lama mengusik jiwa kembali.. Kemesraan dua beradik! Anak-anak sedara saya.. Abangnya nama Daniel, lagi mesra panggil Nil.. Adiknya pulak nama Dania, lagi manja panggil Nya.. Ni gambar 5-6 tahun lepas rasanya.. Sekarang ni masing-masing dah berumur 11 tahun dan 9 tahun.. Dah besar. hikhik.. 




Ni lah anak sedara yang saya jaga juga dari kecil. Sebab masa Nil lahir, umur saya 15 tahun... Tingkatan 3 masa tu.. Dania lahir pulak masa saya tingkatan 5.. Dorang ni duduk ngan mak saya.. So, memang manjalah ngan kitorang. hihi.. Cucu Atuk ni!.. Boleh nangis malam kalau atuk takde.. Tak boleh berenggang. Sampai ayah saya gi bermalam kat rumah sedara yang buat kenduri pun kena bawak. Ada yang mengur ingatkan anak, rupanya cucu! hikhik.. 

Bila tengok gambar masa dorang kecik ni, nampak mesra je adik beradik, berpelukan. Sekarang?. hihi.. Asyik gaduh je.. Biasalah gaduh adik beradik kan :)




You Might Also Like

8 comments

  1. budak2 kalau gaduh mmg haru sikit tp bila dh besar benda2 camtu la jadi kenangan nnt

    ReplyDelete
  2. biasalah adaik-beradik..tak gaduh tak senang :>

    ReplyDelete
  3. alahai.. comel nya ! bam2 gituu =D

    ReplyDelete
  4. dh besar ye..
    syok ros ada anak sedara sebelah sendiri
    ciksu sebelah sendiri ada anak buah je.
    anak sedara blom ada lagi.
    aklu en abe anak sedara ada 8 org

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion