AZAM, BERAZAM, ZAM ZAM ALA KAZAM

January 06, 2015


Selamat pagi semua :) Apa khabar? Moga berada dalam keadaan kesihatan yang baik selalu.

Hari ni 6 Januari 2015. Dah enam hari kita melalui tahun yang baru ni kan. Bila sebut pasal azam, mesti ingatkan azam kan?. Beria-ia semua berazam di tahun baru. bila akhir tahun, berapa banyak azam yang mampu dikecapi? hihi.. Tak salah pun berazam. Ia sebagai satu semangat untuk kita lebih berusaha untuk mendapatkannya.. Azam saya?. ada beberapa jugak yang tersemat di hati. Tapi, tak nak bagitahulah. hihi. Bukan apa, biarlah menjadi satu rahsia buat diri saya. Wah, bajet bagus nampak?. hikhik..

Taklah, sebenarnya ada banyak azam. Tapi, kena slow-slow atur strategi untuk mencapainya. hihi..

Untuk tahun 2015 ni, apa yang saya harapkan ialah hubungan antara saya dengan keluarga bertambah erat macam selalu, walau kami jauh. Aihh, rindu kat mak ayah ni.. Saya juga berdoa supaya ada rezeki nak bergelar ibu.(tolong doakan yer). Semoga ada perkhabaran gembira untuk bertukar ke Batu pahat, duduk dengan suami. Berharap mempunyai kesihatan yang baik untuk beriabadah dan melakukan aktiviti harian. Eh terbagitahu pulak. hihi. Ada lagi beberapa harapan untuk tahun 2015 ni, tapi nantilah bagitahu. Sebab panjang senarainya. Ada banyaklah katakan :) 

Jom mulakan hari ini dengan senyuman di bibir.. Dengan aura positif. Ubah sikap menjadi lebih baik dari semalam. 


You Might Also Like

26 comments

  1. Mudah2an impian ros tu semuanya akan tercapai :)

    ReplyDelete
  2. Amin..semoga tercapai segala hajat..insyaAllah

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru kak ros...semoga tercapai semua azam tu ;)

    ReplyDelete
  4. azam? he3... x pernah capai g sejak 7 tahun lepas ;(

    ReplyDelete
  5. betui semua org mesti ada azam baru bleh kita letak target untuk berjay a

    ReplyDelete
  6. Selamat Tahun baru Ros, semoga impian yg belom tercapai dapat terlaksana tahun ini

    ReplyDelete
  7. Semoga tercapai segala yang diimpikan itu..amin

    ReplyDelete
  8. InsyaÁllah...nieyl doakan...
    doakan untuk nieyl jugak yea...:)

    ReplyDelete
  9. itulah harapan dan doa saya jugak..moga2 tahun ni kita sama2 dapat zuriat. Aminnn

    ReplyDelete
  10. semoga cepat dapat Zuriat dan sentiasa dimurahkan rezeki Ros...!

    ReplyDelete
  11. Saya doakan semua yang Ros harapkan tu termakbul. Aamiiin.

    ReplyDelete
  12. Semoga impian akak tercapai. Ada setahun kan? Jaga diri kakk.

    ReplyDelete
  13. Semoga apa yg diimpikan akan tercapai.. Amiinn

    ReplyDelete
  14. saya pun doakan semua hajat akak tercapai.. :D azam perlukan tekad dan usaha yg gigih..

    ReplyDelete
  15. moga semua azam mampu di capai ya ros...

    ReplyDelete
  16. bgn pagi bg senyuman..bagus.. dh dpt aura positif

    ReplyDelete
  17. aaamin ... insha Allah ... semoga terlaksana semua azamnya ...

    ReplyDelete
  18. insyallah mudah mudahan semuanya tercapai..

    ReplyDelete
  19. mudahan semua azam tercapai.. azam N yang tahun lepas pun terbengkalai.. huhu

    ReplyDelete
  20. semoga semua impian akan tercapai kak :)

    ReplyDelete
  21. Semoga ros di murahkan rezeki anak kembar dan dapat hidup dekat berdua dengan suami tercinta. Amin

    ReplyDelete
  22. Moga Allah bantu capai azam kak ros itu. In Sha Allah :)

    ReplyDelete
  23. rasa seperti ada 'berita' baik je tahun ni :-)
    in sha allah semoga impian tercapai jgn putus asa go for it

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS