AZAM, BERAZAM, ZAM ZAM ALA KAZAM


Selamat pagi semua :) Apa khabar? Moga berada dalam keadaan kesihatan yang baik selalu.

Hari ni 6 Januari 2015. Dah enam hari kita melalui tahun yang baru ni kan. Bila sebut pasal azam, mesti ingatkan azam kan?. Beria-ia semua berazam di tahun baru. bila akhir tahun, berapa banyak azam yang mampu dikecapi? hihi.. Tak salah pun berazam. Ia sebagai satu semangat untuk kita lebih berusaha untuk mendapatkannya.. Azam saya?. ada beberapa jugak yang tersemat di hati. Tapi, tak nak bagitahulah. hihi. Bukan apa, biarlah menjadi satu rahsia buat diri saya. Wah, bajet bagus nampak?. hikhik..

Taklah, sebenarnya ada banyak azam. Tapi, kena slow-slow atur strategi untuk mencapainya. hihi..

Untuk tahun 2015 ni, apa yang saya harapkan ialah hubungan antara saya dengan keluarga bertambah erat macam selalu, walau kami jauh. Aihh, rindu kat mak ayah ni.. Saya juga berdoa supaya ada rezeki nak bergelar ibu.(tolong doakan yer). Semoga ada perkhabaran gembira untuk bertukar ke Batu pahat, duduk dengan suami. Berharap mempunyai kesihatan yang baik untuk beriabadah dan melakukan aktiviti harian. Eh terbagitahu pulak. hihi. Ada lagi beberapa harapan untuk tahun 2015 ni, tapi nantilah bagitahu. Sebab panjang senarainya. Ada banyaklah katakan :) 

Jom mulakan hari ini dengan senyuman di bibir.. Dengan aura positif. Ubah sikap menjadi lebih baik dari semalam. 


Previous
Next Post »

26 comments

Click here for comments
6 January 2015 at 09:50 ×

Mudah2an impian ros tu semuanya akan tercapai :)

Balas
avatar
admin
6 January 2015 at 10:28 ×

Amin..semoga tercapai segala hajat..insyaAllah

Balas
avatar
admin
6 January 2015 at 10:57 ×

selamat tahun baru kak ros...semoga tercapai semua azam tu ;)

Balas
avatar
admin
lia
6 January 2015 at 11:37 ×

azam? he3... x pernah capai g sejak 7 tahun lepas ;(

Balas
avatar
admin
6 January 2015 at 12:00 ×

betui semua org mesti ada azam baru bleh kita letak target untuk berjay a

Balas
avatar
admin
6 January 2015 at 12:23 ×

Selamat Tahun baru Ros, semoga impian yg belom tercapai dapat terlaksana tahun ini

Balas
avatar
admin
6 January 2015 at 13:38 ×

Semoga tercapai segala yang diimpikan itu..amin

Balas
avatar
admin
6 January 2015 at 14:28 ×

semoga tercapai azam sis :D

Balas
avatar
admin
6 January 2015 at 14:51 ×

InsyaÁllah...nieyl doakan...
doakan untuk nieyl jugak yea...:)

Balas
avatar
admin
6 January 2015 at 15:09 ×

itulah harapan dan doa saya jugak..moga2 tahun ni kita sama2 dapat zuriat. Aminnn

Balas
avatar
admin
6 January 2015 at 15:17 ×

semoga tercapai semua tu ya

Balas
avatar
admin
6 January 2015 at 15:24 ×

semoga cepat dapat Zuriat dan sentiasa dimurahkan rezeki Ros...!

Balas
avatar
admin
6 January 2015 at 18:24 ×

Saya doakan semua yang Ros harapkan tu termakbul. Aamiiin.

Balas
avatar
admin
6 January 2015 at 22:53 ×

Semoga impian akak tercapai. Ada setahun kan? Jaga diri kakk.

Balas
avatar
admin
6 January 2015 at 23:43 ×

Semoga apa yg diimpikan akan tercapai.. Amiinn

Balas
avatar
admin
7 January 2015 at 07:41 ×

saya pun doakan semua hajat akak tercapai.. :D azam perlukan tekad dan usaha yg gigih..

Balas
avatar
admin
7 January 2015 at 09:57 ×

moga semua azam mampu di capai ya ros...

Balas
avatar
admin
7 January 2015 at 12:10 ×

bgn pagi bg senyuman..bagus.. dh dpt aura positif

Balas
avatar
admin
7 January 2015 at 22:26 ×

aamiin
chaiyok.. ros :)

Balas
avatar
admin
8 January 2015 at 00:40 ×

aaamin ... insha Allah ... semoga terlaksana semua azamnya ...

Balas
avatar
admin
8 January 2015 at 02:42 ×

insyallah mudah mudahan semuanya tercapai..

Balas
avatar
admin
8 January 2015 at 08:33 ×

mudahan semua azam tercapai.. azam N yang tahun lepas pun terbengkalai.. huhu

Balas
avatar
admin
9 January 2015 at 10:37 ×

semoga semua impian akan tercapai kak :)

Balas
avatar
admin
12 January 2015 at 13:23 ×

Semoga ros di murahkan rezeki anak kembar dan dapat hidup dekat berdua dengan suami tercinta. Amin

Balas
avatar
admin
14 January 2015 at 23:01 ×

Moga Allah bantu capai azam kak ros itu. In Sha Allah :)

Balas
avatar
admin
16 January 2015 at 12:39 ×

rasa seperti ada 'berita' baik je tahun ni :-)
in sha allah semoga impian tercapai jgn putus asa go for it

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment