AWAN BERARAK MENDUNG - INILAH REALITI

Monday, 9 March 2015

AWAN BERARAK MENDUNG


8 March 2015.
Petang Ahad.
Batu Pahat, Johor.





Syukur. Hujan turun agak lebat petang semalam. Walau hanya seketika, dapat legakan bahang yang dirasai. 

Hujan yang turun seiring dengan rasa hati yang luka. Seolah-olah memahami rasa jiwa yang menghimpit. 



17 comments:

  1. alhamdulillah hujan. harini hujan lebat sangat sangat... semalam semalam hujan biasa je.. kalini sampai guruh kilat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh kat sini hari ni, kak Ros tak sure. Sebab tak perasan. Bila balik kerja baru tahu dah hujan sebab jalan basah..

      Delete
  2. alhamdulillah..sejuk sikitt bumi bila disirami hujan

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah kat brunei awan mula berarak jugak maybe malam ni ujan kot insya allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah .. Kalau hujan malam ni, sejuk rasa

      Delete
  4. alhamdulillah..dapat sejukkan sikit suhu kan..kat sini pun hujan juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye kak.. Setelah kita lalui cuaca yang agak panas, bila hujan macam ni terasa nikmatNya...

      Delete
  5. Alhamdulillah hujan juga kat PD ni

    ReplyDelete
  6. Alhamdulllah hujan semalam. Seronok golek golek atas katil haha

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, hujan turun jugak akhornya...tapi dekat tempat Cik Mimie belum hujan lagi..harap2 ada lah hujan turun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh belum yer? Kat sini ada juga beberapa kalo. Tapi sekejap je hujannya. Apapun, syukur..

      Delete
  8. tido mlm tak perlu pasang kipas :-)

    ReplyDelete
  9. Ada gak sejuk yang nak mengimbangi bahang panas kan,...syukur :)

    ReplyDelete
  10. oowh hujan.. maila singgah ke penang kejap..
    panas amat ni kat penang..

    ReplyDelete