AWAN BERARAK MENDUNG


8 March 2015.
Petang Ahad.
Batu Pahat, Johor.





Syukur. Hujan turun agak lebat petang semalam. Walau hanya seketika, dapat legakan bahang yang dirasai. 

Hujan yang turun seiring dengan rasa hati yang luka. Seolah-olah memahami rasa jiwa yang menghimpit. 



Previous
Next Post »

17 comments

Click here for comments
9 March 2015 at 20:58 ×

alhamdulillah hujan. harini hujan lebat sangat sangat... semalam semalam hujan biasa je.. kalini sampai guruh kilat.

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 21:40 ×

alhamdulillah..sejuk sikitt bumi bila disirami hujan

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 21:58 ×

alhamdulillah kat brunei awan mula berarak jugak maybe malam ni ujan kot insya allah

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 22:08 ×

alhamdulillah..dapat sejukkan sikit suhu kan..kat sini pun hujan juga.

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 22:22 ×

Alhamdulillah hujan juga kat PD ni

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 23:15 ×

Ye kak Lya.. Alhamdulillah

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 23:16 ×

Owh kat sini hari ni, kak Ros tak sure. Sebab tak perasan. Bila balik kerja baru tahu dah hujan sebab jalan basah..

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 23:16 ×

Alhamdulillah .. Kalau hujan malam ni, sejuk rasa

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 23:17 ×

Ye kak.. Setelah kita lalui cuaca yang agak panas, bila hujan macam ni terasa nikmatNya...

Balas
avatar
admin
10 March 2015 at 09:21 ×

Alhamdulllah hujan semalam. Seronok golek golek atas katil haha

Balas
avatar
admin
10 March 2015 at 13:28 ×

Alhamdulillah, hujan turun jugak akhornya...tapi dekat tempat Cik Mimie belum hujan lagi..harap2 ada lah hujan turun..

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 01:07 ×

Owh belum yer? Kat sini ada juga beberapa kalo. Tapi sekejap je hujannya. Apapun, syukur..

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 01:07 ×

Owh bahagianya. Hihihi

Balas
avatar
admin
13 March 2015 at 11:26 ×

tido mlm tak perlu pasang kipas :-)

Balas
avatar
admin
15 March 2015 at 14:06 ×

Ada gak sejuk yang nak mengimbangi bahang panas kan,...syukur :)

Balas
avatar
admin
16 March 2015 at 12:50 ×

oowh hujan.. maila singgah ke penang kejap..
panas amat ni kat penang..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment