HARI ULANGTAHUN TENTERA DARAT KE 82


Terlambat sehari ni. Tapi, tetap nak buat jugak entry ni. hihi.

01 MAC 2015.
Ulangtahun Tentera Darat yang ke 82.

Tentera Darat ni dekat di jiwa saya. Maklumlah suami saya Tentera Darat. Ayah pesara Tentera Darat. Abang kandung dan abang ipar pun tentera darat. Haa, tengok betapa dekatnya. Saya pun pernah berkhidmat di Kementerian Pertahanan (MINDEF) selama 4 tahun(2009-2012). 

Ok, entry ni ditujukan khas buat suami, ayah, abang kandung, abang ipar dan semua anggota Tentera Darat di seluruh Malaysia!

sumber : FB KEMENTERIAN PERTAHANAN

~Tentera benteng pertahanan negara~


Previous
Next Post »

18 comments

Click here for comments
2 March 2015 at 17:14 ×

selamat hari tentera darat ros..meh la ke PD..banyak aktiviti

Balas
avatar
admin
2 March 2015 at 17:25 ×

tahniah buat tentera darat..
ppstt: tenkiu ros..

Balas
avatar
admin
2 March 2015 at 21:44 ×

wah..satu family tentera ye..bagusnya! selamat hari tentera darat!

Balas
avatar
admin
3 March 2015 at 10:17 ×

owh...family mmg byk jd tentera ..
suami rose pon tentera rupanya

Balas
avatar
admin
3 March 2015 at 11:50 ×

Abang kandung Cik Mimie pesara tentera darat :)

Selamat hari tentera darat :)

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 13:25 ×

wah, family akak memang ramai tentera ye? best tak hidup dalam family tentera ni? saya x pernah ada sedara yang jadi tentera. so, teringin juga nak tahu. hehehe

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 18:00 ×

ala..ingatkan En Abg Roes yg berpakaian SEGAK tadi rupanya pak menteri

Balas
avatar
admin
5 March 2015 at 23:59 ×

;) kalau dapat pi waktu perbarisan dia mesti lagi syok...

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:00 ×

Tak berkesempatan lagi Jijah...

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:00 ×

;) sama-sama Ciksu

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:01 ×

Suratan atau kebetulan ni? Hihi

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:01 ×

Ye kak Lya.. Suami Ros tentera:)

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:02 ×

Owh dh bersara yer. Askar ni bersara pun muda lagi.. ;)

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:03 ×

Best Amy. Hihi. Tapi, sama je kan. Semua family pun best kan;)

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:03 ×

Hihi ye kak Jm. Boleh selitkan gambar menteri je kat sini. Sebab suami Ros tak terlibat .. Hikhik

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 11:54 ×

oh, patut la..rupanya dikelilingi oleh orang2 yang bekerja dalam bidang ni :)

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 21:28 ×

wooo patutlah Kak Ros bersemangat ni.. encik abam and ayah tentera rupanya..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment