HARI ULANGTAHUN TENTERA DARAT KE 82 - INILAH REALITI

Monday, 2 March 2015

HARI ULANGTAHUN TENTERA DARAT KE 82


Terlambat sehari ni. Tapi, tetap nak buat jugak entry ni. hihi.

01 MAC 2015.
Ulangtahun Tentera Darat yang ke 82.

Tentera Darat ni dekat di jiwa saya. Maklumlah suami saya Tentera Darat. Ayah pesara Tentera Darat. Abang kandung dan abang ipar pun tentera darat. Haa, tengok betapa dekatnya. Saya pun pernah berkhidmat di Kementerian Pertahanan (MINDEF) selama 4 tahun(2009-2012). 

Ok, entry ni ditujukan khas buat suami, ayah, abang kandung, abang ipar dan semua anggota Tentera Darat di seluruh Malaysia!

sumber : FB KEMENTERIAN PERTAHANAN

~Tentera benteng pertahanan negara~


18 comments:

  1. Replies
    1. ;) kalau dapat pi waktu perbarisan dia mesti lagi syok...

      Delete
  2. selamat hari tentera darat ros..meh la ke PD..banyak aktiviti

    ReplyDelete
  3. tahniah buat tentera darat..
    ppstt: tenkiu ros..

    ReplyDelete
  4. wah..satu family tentera ye..bagusnya! selamat hari tentera darat!

    ReplyDelete
  5. owh...family mmg byk jd tentera ..
    suami rose pon tentera rupanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye kak Lya.. Suami Ros tentera:)

      Delete
  6. Abang kandung Cik Mimie pesara tentera darat :)

    Selamat hari tentera darat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh dh bersara yer. Askar ni bersara pun muda lagi.. ;)

      Delete
  7. wah, family akak memang ramai tentera ye? best tak hidup dalam family tentera ni? saya x pernah ada sedara yang jadi tentera. so, teringin juga nak tahu. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best Amy. Hihi. Tapi, sama je kan. Semua family pun best kan;)

      Delete
  8. ala..ingatkan En Abg Roes yg berpakaian SEGAK tadi rupanya pak menteri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi ye kak Jm. Boleh selitkan gambar menteri je kat sini. Sebab suami Ros tak terlibat .. Hikhik

      Delete
  9. oh, patut la..rupanya dikelilingi oleh orang2 yang bekerja dalam bidang ni :)

    ReplyDelete
  10. wooo patutlah Kak Ros bersemangat ni.. encik abam and ayah tentera rupanya..

    ReplyDelete