SEMUA MOOD NAK KE LAUT!

March 01, 2015


Assalamualaikum.
Selamat petang semua. Apa khabar?..Moga semuanya sihat. Alhamdulillah, saya pun sihat, cuma mulut pecah sikit.. Mungkin sebab cuaca panas kan. Tpai, rasanya dah minum air secukupnya dah ..

Hari ni, mood ke laut!
Mood kerja entah ke mana. Dari pagi tadi lagi. huhu.. Sebab tak cukup tidur la ni.. Sempat tidur sejam setengah je. Usah di tanya mengapa . hihi.. Sendiri cari pasal.. hihi.

Mood berblog?.. Pun sama jugak. Tu yang banyak entry lirik je tu. hihi. Pun bolehhhkan....

Mood blogwalking?.. Pun ke laut jugak. hihi. Jangan marahhh haaa.. Ampun maaf dipinta. Kekangan masa..  Akan dikejar sepantas yang boleh :)


You Might Also Like

21 comments

  1. Assalammualaikum...

    takper memang begitu.. mood kekadang ada masa turun naik...

    mselim3

    ReplyDelete
  2. Lorrr... Nampak darat x? He He He...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak buaya darat tak?hahaha

      Delete
    2. Rose nampak buaya tembaga :-)

      Delete
    3. Hahhaha macam macam buaya yang keluar....

      Delete
  3. Kadang2 aku pun gitu nk buat ape pun mls ....nk tdo pun mls ....pelik betui

    ReplyDelete
  4. senyum xperlu kata apa2.. hehehe!!

    ReplyDelete
  5. Amboi..semuanya nak ke laut aje ye? mentang2 hari panas..nk menyejukkan badan ler tu..hikhikhik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye, mencari sumber air kekdahnya. Hahhaha

      Delete
  6. dah kena laut, kena mandi lah..baru best!hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best! Nikmat je dapat mandi laut. Lama aih tak mandi laut/ pantai..

      Delete
  7. take care. cuaca mmg panas melampau skrg. huhu

    ReplyDelete
  8. byk minum airye
    jaga kesihatan tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx Ciksu untuk saling memgingati ;)

      Delete
  9. Replies
    1. Lambat enjin nak panas Jijah. Sebab cuti seminggu kot?

      Delete
  10. saya punya mood berblogging dan blogwalking pun ke laut juga haish...

    ReplyDelete
  11. MOOD ke laut pergi menangkap ikang kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak ikang-ikang.. Segar-segar. Hahaha

      Delete
  12. takpe..kekadang ada masanya takde mood nak buat sesuatu

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS