SEMUA MOOD NAK KE LAUT!


Assalamualaikum.
Selamat petang semua. Apa khabar?..Moga semuanya sihat. Alhamdulillah, saya pun sihat, cuma mulut pecah sikit.. Mungkin sebab cuaca panas kan. Tpai, rasanya dah minum air secukupnya dah ..

Hari ni, mood ke laut!
Mood kerja entah ke mana. Dari pagi tadi lagi. huhu.. Sebab tak cukup tidur la ni.. Sempat tidur sejam setengah je. Usah di tanya mengapa . hihi.. Sendiri cari pasal.. hihi.

Mood berblog?.. Pun sama jugak. Tu yang banyak entry lirik je tu. hihi. Pun bolehhhkan....

Mood blogwalking?.. Pun ke laut jugak. hihi. Jangan marahhh haaa.. Ampun maaf dipinta. Kekangan masa..  Akan dikejar sepantas yang boleh :)


Previous
Next Post »

21 comments

Click here for comments
1 March 2015 at 16:48 ×

Assalammualaikum...

takper memang begitu.. mood kekadang ada masa turun naik...

mselim3

Balas
avatar
admin
1 March 2015 at 22:07 ×

Lorrr... Nampak darat x? He He He...

Balas
avatar
admin
2 March 2015 at 10:20 ×

Kadang2 aku pun gitu nk buat ape pun mls ....nk tdo pun mls ....pelik betui

Balas
avatar
admin
2 March 2015 at 11:47 ×

senyum xperlu kata apa2.. hehehe!!

Balas
avatar
admin
2 March 2015 at 13:34 ×

Amboi..semuanya nak ke laut aje ye? mentang2 hari panas..nk menyejukkan badan ler tu..hikhikhik :)

Balas
avatar
admin
2 March 2015 at 13:56 ×

dah kena laut, kena mandi lah..baru best!hehe

Balas
avatar
admin
2 March 2015 at 13:56 ×

nampak buaya darat tak?hahaha

Balas
avatar
admin
2 March 2015 at 15:58 ×

take care. cuaca mmg panas melampau skrg. huhu

Balas
avatar
admin
2 March 2015 at 17:28 ×

byk minum airye
jaga kesihatan tau

Balas
avatar
admin
2 March 2015 at 17:30 ×

up balik mood tu ros..hehehe

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 13:31 ×

saya punya mood berblogging dan blogwalking pun ke laut juga haish...

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 18:08 ×

Rose nampak buaya tembaga :-)

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 18:09 ×

MOOD ke laut pergi menangkap ikang kot

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:10 ×

Hahhaha macam macam buaya yang keluar....

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:10 ×

Ye, mencari sumber air kekdahnya. Hahhaha

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:11 ×

Best! Nikmat je dapat mandi laut. Lama aih tak mandi laut/ pantai..

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:11 ×

Thanx Ciksu untuk saling memgingati ;)

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:12 ×

Lambat enjin nak panas Jijah. Sebab cuti seminggu kot?

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:12 ×

Samalah kita Amy!

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 00:12 ×

Banyak ikang-ikang.. Segar-segar. Hahaha

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 11:57 ×

takpe..kekadang ada masanya takde mood nak buat sesuatu

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment