ADA YANG SENTAP?

Dapat wassap dari kakak. Dia hantar :


Hahaha. Sentap ke idok? Sentap! 
Sumber tak dapat diketahui. Sebab orang dok share je kan.

Yelah, zaman sekarang ni semua pergerakan kalau boleh nak di up kan.. Kalau boleh biarlah berpada-pada. Nak updated status tu fikir seribu kali dulu. Patut ke tidak? Perlu ke tidak? 


Previous
Next Post »

12 comments

Click here for comments
26 June 2015 at 08:11 ×

sentap mak nok.. hhiihihi!! aduii seyes sentap kejap!! realiti nye cmtu lah!

Balas
avatar
admin
26 June 2015 at 13:28 ×

Assalamualaikum,
sentap la jugak kalau bab bersukaria pi cari orang lain, bab duka nestapa mai cari kita. ingat kita ni kaunter pertanyaan ka apa hu huhuhu

Balas
avatar
admin
26 June 2015 at 13:45 ×

sentap la jugak ha ha ha :)
tapi betul la jugak.
kawan tu x kawan dgn kita sorang aje kan :)

Balas
avatar
admin
26 June 2015 at 20:24 ×

la... pun nak sentapke..hehehe

Balas
avatar
admin
27 June 2015 at 02:37 ×

Hihihi.. Jngan sentap lama-lama yer

Balas
avatar
admin
27 June 2015 at 02:38 ×

Ye Yui.. Itu pun boleh terjadi dalam perhubungan persahabatan/adik beradik..

Balas
avatar
admin
27 June 2015 at 02:39 ×

W'salam..
yang itu Ros setuju. Gunakan kita ketika masa sukar jer.. Emmm

Balas
avatar
admin
27 June 2015 at 02:40 ×

Yeahh walau sentap, kena fikir jugak. Bukan kita je teman dia.. Hihi

Balas
avatar
admin
27 June 2015 at 02:40 ×

Hahhaha akak sentap tak?...

Balas
avatar
admin
27 June 2015 at 02:41 ×

Jiwa sensitippp.. Hihihi

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment