ADA YANG SENTAP?

June 26, 2015

Dapat wassap dari kakak. Dia hantar :


Hahaha. Sentap ke idok? Sentap! 
Sumber tak dapat diketahui. Sebab orang dok share je kan.

Yelah, zaman sekarang ni semua pergerakan kalau boleh nak di up kan.. Kalau boleh biarlah berpada-pada. Nak updated status tu fikir seribu kali dulu. Patut ke tidak? Perlu ke tidak? 


You Might Also Like

12 comments

  1. sentap mak nok.. hhiihihi!! aduii seyes sentap kejap!! realiti nye cmtu lah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi.. Jngan sentap lama-lama yer

      Delete
  2. Replies
    1. Ye Yui.. Itu pun boleh terjadi dalam perhubungan persahabatan/adik beradik..

      Delete
  3. Assalamualaikum,
    sentap la jugak kalau bab bersukaria pi cari orang lain, bab duka nestapa mai cari kita. ingat kita ni kaunter pertanyaan ka apa hu huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam..
      yang itu Ros setuju. Gunakan kita ketika masa sukar jer.. Emmm

      Delete
  4. sentap la jugak ha ha ha :)
    tapi betul la jugak.
    kawan tu x kawan dgn kita sorang aje kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeahh walau sentap, kena fikir jugak. Bukan kita je teman dia.. Hihi

      Delete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion