BUBUR AYAM TERBAIK DI JOHOR BAHRU!



Assalamualaikum.

Entry throwback dua tiga hari  namanya ni! Hikhik. Yelah, kejadian hari Isnin lepas. Tak sempat nak kongsikan. Takpe, saya kongsikan hari ni, boleh kan? Hihi.

Sebelum tu, nak tanya sikit. Macam mana puasa korang hari ni? Berjaya tak puasa? Bukan puasa makan minum je tau. Kena faham betul-betul maksud puasa tu.

Ok, berbalik kepada maksud sebenar entry ni di tulis. Dalam seminggu ni, keadaan kesihatan tak berapa nak bagus. Batuk, selsema, sakit tekak dan demam panas. Jadinya, tekak ni nak merasalah sesuatu yang lembut. Apalagi bubur lah kan. So, masa balik kerja tu ajak kawan saya iaitu Kak Isma singgah jap kat Taman Dahlia, Johor Bahru.. Bubur ayam. Harganya RM 2.50 je. Rasanya? Sedap! Yes, tak tipu. Buktinya, 3 hari berturut-turut dok pi ulang beli. Hikhik. Lawan pula dengan ayam goreng.. Aihh sedap la :)


Kat Batu Pahat pun ada jugak bubur ni. Area Taman Banang. Dia banyak cawangan rasanya. Macam mana nak cakap eh? Banyak tempat ada. Ala-ala macam fizo burger tu, ayam myfc. Dia macam stall biasa tu. 

Moga terus maju lah! Bagi saya memang sedap. Dah rasa kat dua tempat berbeza. 


Previous
Next Post »

8 comments

Click here for comments
18 June 2015 at 23:30 ×

taman banang ? nanti klu tersesat ke situ , boleh la cari ...

Balas
avatar
admin
19 June 2015 at 13:37 ×

tak pernah rasa.huhu
acaner dh baik ke ?

Balas
avatar
admin
YUS
19 June 2015 at 14:00 ×

Amboi.. sedapnya... dah la tgh sakit gigi ni.. ni yg paling selera nk mkn! heheheee..

Balas
avatar
admin
19 June 2015 at 15:36 ×

sedap tu ..... kita suka bubur...

Balas
avatar
admin
20 June 2015 at 11:47 ×

dh lama x mkn bubur

Balas
avatar
admin
22 June 2015 at 11:50 ×

tmn dhlia kt belah mne ek stall die...

Balas
avatar
admin
22 June 2015 at 15:28 ×

bulan2 pose ni..byk pulak gmbr mknn kt sini..hihi

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment