BUBUR AYAM TERBAIK DI JOHOR BAHRU!

June 18, 2015



Assalamualaikum.

Entry throwback dua tiga hari  namanya ni! Hikhik. Yelah, kejadian hari Isnin lepas. Tak sempat nak kongsikan. Takpe, saya kongsikan hari ni, boleh kan? Hihi.

Sebelum tu, nak tanya sikit. Macam mana puasa korang hari ni? Berjaya tak puasa? Bukan puasa makan minum je tau. Kena faham betul-betul maksud puasa tu.

Ok, berbalik kepada maksud sebenar entry ni di tulis. Dalam seminggu ni, keadaan kesihatan tak berapa nak bagus. Batuk, selsema, sakit tekak dan demam panas. Jadinya, tekak ni nak merasalah sesuatu yang lembut. Apalagi bubur lah kan. So, masa balik kerja tu ajak kawan saya iaitu Kak Isma singgah jap kat Taman Dahlia, Johor Bahru.. Bubur ayam. Harganya RM 2.50 je. Rasanya? Sedap! Yes, tak tipu. Buktinya, 3 hari berturut-turut dok pi ulang beli. Hikhik. Lawan pula dengan ayam goreng.. Aihh sedap la :)


Kat Batu Pahat pun ada jugak bubur ni. Area Taman Banang. Dia banyak cawangan rasanya. Macam mana nak cakap eh? Banyak tempat ada. Ala-ala macam fizo burger tu, ayam myfc. Dia macam stall biasa tu. 

Moga terus maju lah! Bagi saya memang sedap. Dah rasa kat dua tempat berbeza. 


You Might Also Like

8 comments

  1. taman banang ? nanti klu tersesat ke situ , boleh la cari ...

    ReplyDelete
  2. tak pernah rasa.huhu
    acaner dh baik ke ?

    ReplyDelete
  3. Amboi.. sedapnya... dah la tgh sakit gigi ni.. ni yg paling selera nk mkn! heheheee..

    ReplyDelete
  4. sedap tu ..... kita suka bubur...

    ReplyDelete
  5. tmn dhlia kt belah mne ek stall die...

    ReplyDelete
  6. bulan2 pose ni..byk pulak gmbr mknn kt sini..hihi

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion