LAGU PALING POPULAR !



 Assalamualaikum.

Sejak saya menulis blog ni, banyak jugak lirik lagu yang saya kongsikan. Saya kongsikan lagu yang saya minat.. Dalam pada tu, kebanyakkan entry lagu di blog saya ni menjadi penymbang trafik di blog saya. Alhamdulillah.. Hingga hari ni, lirik lagu Potret dari Akim & The Majistret masih menjadi perhatian :)

Kat bawah ni, saya sertakan entry lirik lagu bersama jumlah pengunjung hingga hari ni.











Setakat ni, lagu Arjuna Beta dari Kak Fynn Jamal masih yang teratas iaitu 16761 pengunjung :)



Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
14 June 2015 at 16:23 ×

Skunk ni pun dh b'alih arah kat lagu potret lak, mewangi dh xlayan,huhuu...;-)

Balas
avatar
admin
15 June 2015 at 10:55 ×

Lagu Akim & The Magistrate memang berhantu! Suka Potret, suka Mewangi :)

Balas
avatar
admin
15 June 2015 at 14:38 ×

kak fynn jamal nti dalam semanis kurma kan tapi lupa la bila . mmmm

Balas
avatar
admin
15 June 2015 at 19:53 ×

terbaikkk..ramai yg search ni

Balas
avatar
admin
15 June 2015 at 22:37 ×

tak sangka pulak ramai yang mencari lirik rupanya.. huhu..

Balas
avatar
admin
19 June 2015 at 16:04 ×

hehehe memang lirik lagu antara benda yang orang akan selalu cari =D

Balas
avatar
admin
19 June 2015 at 16:05 ×

hehehe masyuklah Kak Ros.. boleh kasi iols duit raya ahak ahak..

Balas
avatar
admin
20 June 2015 at 12:00 ×

fuhhh...dasyat tu beribu2 carian

Balas
avatar
admin
22 June 2015 at 15:25 ×

Pergh, banyaknye...slkrg ni setiap petang asik dengar lagu akim je..hehe

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment