LAGU PALING POPULAR ! - INILAH REALITI

Sunday, 14 June 2015

LAGU PALING POPULAR !



 Assalamualaikum.

Sejak saya menulis blog ni, banyak jugak lirik lagu yang saya kongsikan. Saya kongsikan lagu yang saya minat.. Dalam pada tu, kebanyakkan entry lagu di blog saya ni menjadi penymbang trafik di blog saya. Alhamdulillah.. Hingga hari ni, lirik lagu Potret dari Akim & The Majistret masih menjadi perhatian :)

Kat bawah ni, saya sertakan entry lirik lagu bersama jumlah pengunjung hingga hari ni.











Setakat ni, lagu Arjuna Beta dari Kak Fynn Jamal masih yang teratas iaitu 16761 pengunjung :)



9 comments:

  1. Skunk ni pun dh b'alih arah kat lagu potret lak, mewangi dh xlayan,huhuu...;-)

    ReplyDelete
  2. Lagu Akim & The Magistrate memang berhantu! Suka Potret, suka Mewangi :)

    ReplyDelete
  3. kak fynn jamal nti dalam semanis kurma kan tapi lupa la bila . mmmm

    ReplyDelete
  4. tak sangka pulak ramai yang mencari lirik rupanya.. huhu..

    ReplyDelete
  5. hehehe memang lirik lagu antara benda yang orang akan selalu cari =D

    ReplyDelete
  6. hehehe masyuklah Kak Ros.. boleh kasi iols duit raya ahak ahak..

    ReplyDelete
  7. fuhhh...dasyat tu beribu2 carian

    ReplyDelete
  8. Pergh, banyaknye...slkrg ni setiap petang asik dengar lagu akim je..hehe

    ReplyDelete