LAKSA PENANG SERINGGIT DI BATU PAHAT

June 22, 2015


Assalamualaikum.

Laksa Penang seringgit! Yes, percayalah. Hanya di Batu Pahat. Sebab tak pernah jumpa kat tempat lain. Tahun lepas pun saya ada beli dan ada juga buat entry berkenaan ni. 

Laksa Penang ni seringgit je sebungkus. Cukuplah seorang makan untuk berbuka puasa kan. Kadang tu, kita bukan nak makan banyak sangat, sekadar nak merasa. 

Laksa ni walau hanya seringgit, memang sedap rasanya. Cukup rasa ikan, masam-masamnya. Aihh kalau takat nak makan dua tiga orang, tak payah susah-susah nak buat, beli je yang ni, jimat :)

Cumanya laksa ni takde la telur bagai. Ada timun, bawang dan limau je. 


Buat mereka yang ada di Batu Pahat atau yang berdekatan, boleh lah singgah. Terdapat di Bazar Ramadhan yang terletak di IPD Batu Pahat. Cuba cari kat situ. 



You Might Also Like

13 comments

  1. susah tu nak cari harga singgit sekarang.
    tambah pula kalau sedap.
    murah rezeki orang menjual tue.

    ReplyDelete
  2. kalu singgit n sedap takde tlr pun takpe.... mana nk jumpa laksa harga singgit....
    kuih pun skrg singgit dpt 2 ketul je... itu mujur kadang ada yg singgit dpt seketui je

    ReplyDelete
  3. wahhh seringgittt.... nampak sedap, kat sini memang tak dapatlah merasa laksa seringgit ni...

    ReplyDelete
  4. Ada baca entri ros tahun lepas...,tahun ni masih seringgit?! Bestnya :)

    ReplyDelete
  5. Wah fav saya tuh...harga pun murah..alangkah bestnya kalau ada kat N9...

    ReplyDelete
  6. wahh ada lagi orang yg jual seringgit.. walaupun tak mewah dgn lauk tp puas hati la kan..

    ReplyDelete
  7. sedapnyaaa laksa...rasa nak makan laksa pula buka ni..

    ReplyDelete
  8. Meleleh pulak airliur kiter! Hehee..

    ReplyDelete
  9. feveret aida ni.
    kalau singgit satu, boleh beli lebih la kalau x cukup :)
    but utk anak2 dara aida ok la ni.
    kalau ada sayur ke telur ke cili padi ke ~ diorang x makan pun ...

    ReplyDelete
  10. murahnya..kat sini xdpt hrga 1rm..

    ReplyDelete
  11. mcm xcya ja ada laksa hrga cmni ..huhu

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS