Lirik Lagu Satu Hari Nanti – Najwa Latif


Assalamualaikum.

Best pula bila dengar lagu Satu Hari Nanti nyanyian Najwa Latif ni. Korang dah pernah dengar ke?.. 


Macam biasa, saya akan kongsikan lirik lagunya di blog kesayangan saya ni. hihi.

Lirik Lagu Satu Hari Nanti – Najwa Latif

Aku inginkan hidup senang
Aku inginkan hati tenang
Setiap doa ku untuk ku
Setiap doa ku untuk mu
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Tadi pagi ku patah hati
Dia tak mungkin kan kembali
Kau tak perlu faham apa yang ku rasa
Tak perlu bersedih jangan membuang masa
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa
Ada orang yang gilakan harta
Ada yang hidup mewah tanpanya
Jika tak guna apa yang disediakan
Seandainya gagal jangan beri alasan
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa
Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa
Siapa yang halang dan siapa yang menunggu
Aku tak perlu kau ikut hantar aku ke hujung
Lambai selagi ku wujud
Senyum selagi ku berdiri
Senyum selagi ku berjanji
Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa
Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa


Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
2 June 2015 at 10:40 ×

lama x dgr lagu2 najwa

Balas
avatar
admin
2 June 2015 at 10:49 ×

ntah la perasan rk perasan j
sbb jrg dgr radio skrg ni.
hihihi

ciksu smlm ltk lirik lagu jga. ri.du nk lk kedah
tgk pic gng jerai teruih teringat ingat

Balas
avatar
admin
2 June 2015 at 11:13 ×

owhhh tak pernah dengar lagi lagu ni...

Balas
avatar
admin
2 June 2015 at 11:38 ×

Singgah sini...
dengar dah...
Skrg nie pun tgh dngr lagu nie :)

Balas
avatar
admin
2 June 2015 at 13:08 ×

best.. ecah sukaa dengar^^

Balas
avatar
admin
4 June 2015 at 13:56 ×

Lagu baru ke ni? Cik Mimie bab lagu2 ni memang xtahu..hahaha

Balas
avatar
admin
12 June 2015 at 22:57 ×

xpernah dengar lagi lagu ni
macam best jer...

cari dalam youtube sat

Balas
avatar
admin
20 June 2015 at 11:52 ×

x pernah dgr lagi

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment