Lirik Lagu Satu Hari Nanti – Najwa Latif - INILAH REALITI

Tuesday, 2 June 2015

Lirik Lagu Satu Hari Nanti – Najwa Latif


Assalamualaikum.

Best pula bila dengar lagu Satu Hari Nanti nyanyian Najwa Latif ni. Korang dah pernah dengar ke?.. 


Macam biasa, saya akan kongsikan lirik lagunya di blog kesayangan saya ni. hihi.

Lirik Lagu Satu Hari Nanti – Najwa Latif

Aku inginkan hidup senang
Aku inginkan hati tenang
Setiap doa ku untuk ku
Setiap doa ku untuk mu
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Tadi pagi ku patah hati
Dia tak mungkin kan kembali
Kau tak perlu faham apa yang ku rasa
Tak perlu bersedih jangan membuang masa
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa
Ada orang yang gilakan harta
Ada yang hidup mewah tanpanya
Jika tak guna apa yang disediakan
Seandainya gagal jangan beri alasan
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Bawa ku bawa, semua ku sayang ku bawa
Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa
Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa
Siapa yang halang dan siapa yang menunggu
Aku tak perlu kau ikut hantar aku ke hujung
Lambai selagi ku wujud
Senyum selagi ku berdiri
Senyum selagi ku berjanji
Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa
Satu hari nanti aku kan bebas aya yaa yaa
Dan pada oh hari itu dengar aku nyanyikan ayaa yaaa yaa


9 comments:

  1. ntah la perasan rk perasan j
    sbb jrg dgr radio skrg ni.
    hihihi

    ciksu smlm ltk lirik lagu jga. ri.du nk lk kedah
    tgk pic gng jerai teruih teringat ingat

    ReplyDelete
  2. owhhh tak pernah dengar lagi lagu ni...

    ReplyDelete
  3. Singgah sini...
    dengar dah...
    Skrg nie pun tgh dngr lagu nie :)

    ReplyDelete
  4. Lagu baru ke ni? Cik Mimie bab lagu2 ni memang xtahu..hahaha

    ReplyDelete
  5. xpernah dengar lagi lagu ni
    macam best jer...

    cari dalam youtube sat

    ReplyDelete