SEPTEMBER BULAN CINTA

September 05, 2015


Assalamualaikum 

Tajuk tak menahan.. Bulan cinta. Amboiiii sangat. 

Bulan September memang bulan cinta bagi saya. Pertunangan kami pada 17 September dan pernikahan kami pada 30 September. Cuma tahun yang berbeza. 

Cepat waktu berlalu.. Dah berapa kali annerversary dah.. 

Kek kat bawah ni sekadar hiasan. Hihihi. Cerita tentang anniversary, nak juga letak gambar kek!  Yang pasti gambar sendiri, bukan gambar pakcik google. Hikhik.


Ok la tu je kot. Nanti akan adalah entry throwback baling belakang bagai kat blog ni.. Jangan marahhhh yer.. hihihi.





You Might Also Like

6 comments

  1. Wah,..September kiranya bulan bunga-bunga cinta :)

    ReplyDelete
  2. Hai..Mimi singgah sini..jmeput ke blog Mimi..Ehekkk
    http://mimirheem.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. lagi jauh baling belakang lagi la dok teringat ingat, kan. hihi
    sama la blog ciksu pon.byk kisah trowback

    ReplyDelete
  4. wah... aniversari :)
    patut la dipanggil bulan cinta gitu...
    dulu aida bertandang umah mr.asben september jugak.

    ReplyDelete
  5. ehehe bulan cinta gitu <3 gulaaa sangat ni Kak Ros..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS