SEPTEMBER BULAN CINTA


Assalamualaikum 

Tajuk tak menahan.. Bulan cinta. Amboiiii sangat. 

Bulan September memang bulan cinta bagi saya. Pertunangan kami pada 17 September dan pernikahan kami pada 30 September. Cuma tahun yang berbeza. 

Cepat waktu berlalu.. Dah berapa kali annerversary dah.. 

Kek kat bawah ni sekadar hiasan. Hihihi. Cerita tentang anniversary, nak juga letak gambar kek!  Yang pasti gambar sendiri, bukan gambar pakcik google. Hikhik.


Ok la tu je kot. Nanti akan adalah entry throwback baling belakang bagai kat blog ni.. Jangan marahhhh yer.. hihihi.





Previous
Next Post »

6 comments

Click here for comments
5 September 2015 at 13:40 ×

Wah,..September kiranya bulan bunga-bunga cinta :)

Balas
avatar
admin
5 September 2015 at 17:35 ×

Hai..Mimi singgah sini..jmeput ke blog Mimi..Ehekkk
http://mimirheem.blogspot.my/

Balas
avatar
admin
7 September 2015 at 15:34 ×

lagi jauh baling belakang lagi la dok teringat ingat, kan. hihi
sama la blog ciksu pon.byk kisah trowback

Balas
avatar
admin
11 September 2015 at 14:55 ×

wah... aniversari :)
patut la dipanggil bulan cinta gitu...
dulu aida bertandang umah mr.asben september jugak.

Balas
avatar
admin
29 September 2015 at 23:03 ×

ehehe bulan cinta gitu <3 gulaaa sangat ni Kak Ros..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment