Wednesday, January 01, 2014

SENARAI ENTRY MELETOP..TOP..TOP..




Kan saya dah cakap tadi, hari ni penuh dengan entry penghargaan dan entry pencapaian je.. hihihi,,.

Kali ni nak share dengan kengkawan semua entry meletop..top..top.. muahaha.. 

Inilah dia entry yang paling  banyak diterjah sepanjang saya menulis blog :



Entry-entry yang pelbagai.. ada yang fakta, ada yang auta. Eh,eh..sorry ye.. takde entry auta k.. Entry resepi, entry petua, dan entry hiburan...

Nampaknya memang ramai yang mencari Kenapa mata asyik berkedip-kedip. Iyelah, benda ni selalu terjadi dalam hidup kita kan?.. Kadang-kadang kita nak tahu jugak kan?... Boleh je terjah entry ni http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2013/02/kenapa-mata-asyik-berkedip-kedip.html. Ada fakta dari segi kesihatan dan juga kata-kata orang tua... Saya tulis dari dua sudut.. Apapun yang terjadi, hanya kebetulan sahaja k :)

Entry tentang BRIM 2.0 tu memang meletop kebaboom masa zaman tu tau..Zaman?.. Macam dah lama betul bila saya cakap zaman kan?. Iyelah, kan kejadian tahun lepas tu.. Ramai yang mencari tentang BRIM. Sape yang tak nak kan... Tahniahlah buat yang berjaya dapat BRIM.. Tuan tanah?.. Tuan tanah tak dapat BRIM pun.. Hanya membantu pihak yang mencari-cari maklumat tentang BRIM je.. Baik tak tuan tanah ni?.. hihihi.

Entry resepi pun mendapat tempat di hati pengunjung blogku sayang ni.. Bukan apa, sekarang ni zaman dah moden.. Segalanya di hujung jari.. Tak perlu lagi pergi ke Kedai buku Popular, Badan. MPH dan sama waktu dengannya untuk mencari resepi kan?.. Tanya je Encik Google, nanti Encik Google tunjukkan jalan yang benar.. hihihi.. Nak buat muffin coklat yang mudah, tengok je entry ni http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2013/04/resepi-muffin-coklat-moist.html. Nak resepi ikan bakar meletop top top?.. Baca je kat entry ni, http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2013/04/resepi-ikan-bakar-ala-percik.html. Tak nak ikan, nak masak ayam?.. Cuba je tengok entry ni, http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2013/07/ayam-masak-kicap-simple.html. Semudah A,B, C resepinya.. Ayam masak kicap simple tapi mampu membuatkan kita makan menambah 2, 3 kali.. hihi..

Nak kirim coklat kat member yang pergi Langkawi, tapi tak tahu nak kirim ape?.. haaaa.. Jom tengok entry ni, http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2013/05/coklat-langkawi-sedap.html. Entry ni sedia membantu :) hihihi..

Rambut gugur?.. Boleh je tengok kat entry ni, http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2013/01/petua-rambut-gugur.html. Tak nak cuba pun tak pe, yang penting baca dulu :) Mana tahu membantu kan?.. Kita hanya berusaha je selagi terdaya kan?... wah ayat macam pakar Motivasi gitu.. hihihi..

Terlepas tengok drama lakonan Baim Wong dengan Elfira loy, Untuk Terakhir Kali?.. Jangan risau... Cer klik entry ni  http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2013/06/drama-untuk-terakhir-kali-di-astro-ria.html. Tapi, ada sinopsis je lah.. Muhahaha.. Video nggak ada la.. jangan marah yer... Lepas tu, kalau korang nak tahu lirik lagu Tetap Menantimu nyanyian Nomad, OST Drama meletop top top, Love You Mr Arrogant kan, jangan malu-malu ok.. Gi je entry ni, http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2013/10/lirik-lagu-tetap-menantimu-nomad-ost.html. Mana tahu korang nak masuk pertandingan nyanyian peringkat taman perumahan, tapi lirik belum hafal kan.. Moga entry saya ni membantu la kan.. Bila dah menang, jangan lupa mention yang korang hafal lirik tu dengan bantuan blog saya ni.. hihihi..


Ok, sekian sahaja.. Lagi seklai terima kasih buat semua yang pernah singgah di blog saya ni yer :)






7 comments:

  1. alhamdulillah.
    30 k lebih tu.. cayalah ros..
    teruskan menulis ye.

    ciksu doakan semoga kita cepat dikurniakan cahaya mata aamiin

    ReplyDelete
  2. hehehe...amboi! banyak pageviewa diA~ :D

    ReplyDelete
  3. wowo meletop top top top sungguh... ratus ribu mak riban dok cari tuu

    ReplyDelete
  4. mmg meletup2 tu.. hehe. tahniah
    :D

    ReplyDelete
  5. Wow..banyak keywords resepi ya. Terbaik

    ReplyDelete
  6. meletopsss sangat entri2 ros.. :)

    ReplyDelete