hujan : saya suka.... - INILAH REALITI

Wednesday, 12 September 2012

hujan : saya suka....

Selamat malam semua... sekarang ni dah pukul 11.50 mlm... angin kencang juga kat luar ni.. hujan mula membasahi bumi.. alhamdulillah....

 hujan yang turun membawa pelbagai kesan pada setiap individu...kan?....

pada saya pula, bila hujan dah turun ni, maka kita akan rasa sejuk.. jadi" apa lagi.. tarik slimut dan jom tidur ye.. agar hari esok kita akan berasa bertenaga untujk melaksanakan tugas yang diamanahkan...

p/s : first time update guna phone ni...

11 comments:

  1. bez nye hujan..pastu tido...serius lenaaaaa.....x mo bangun..haha

    ReplyDelete
  2. selamat tido..hihi..memang sedap tido sejuk2 ni..:)

    ReplyDelete
  3. tido dlm sjuk2 gini mmg nyaman huhu

    ReplyDelete
  4. hujan tu rahmat, tp kalu kt kl nih, kalu ujan dr mlm sampai ke pg jwbnyer esok tak yah pg keje...banjir hehehhe

    ReplyDelete
  5. semalam tak nampak matahari pun sebab cuaca hujan n mendung. tp xde la hujan lebat sgt. kejap2 mcm tu je.. =)

    ReplyDelete
  6. tido time hujan mcm tu mmg syok..

    ReplyDelete
  7. patut saya tido lena malam tadi..tengok pagi tadi, basah je laman..hujan rupanya..hihi

    ReplyDelete
  8. tido hujan2 ni memang best sgt2 hehe

    ReplyDelete
  9. SAMALAH..ASAL JE HUJAN MESTI TIDUR LENA..HEHE

    ReplyDelete
  10. saya pun suka hujan! boleh tido lama2 hikhikhik

    ReplyDelete