DONUT MODEN

February 02, 2013




Suka-suka hati je letak nama 'Donut Moden'. hihi.. Bukan apa, pada saya la kan, semua donut yang ada topping ni saya panggil macam ni.. Kalau donut biasa yang golek kat gula tu macam mana?.. Haa, itu 'Donut Tradisional'.. 

Saya ni kalau makan 'Donut Moden', lebih suka yang Big Apple punya. Sedap je, dan lembut.. Macam-macam pilihan jugak.. Kalau Dunkin Donut tu saya tak berapa gemar. Bukan apa, semuanya dari pengalaman saya je. Masa saya beli tu, donut tu macam keras sikit.. huhu.. Sejak tu, dah tak mau makan dah.. Itu pendapat saya je.. Mungkin ramai yang suka kan?.

Tapi, kali ni bukan nak cerita pasal Big Apple atau Dunkin Donut. Nak cerita mengenai J.CO. Hari Khamis lepas, saya ke Jusco Tebrau,. Cari barang sikit. Perut pun mula la kan, nak lapar. hihi.. Ternampak J.Co, tu yang masuk beli. Memang tak pernah makan pun 'Donut Moden' kat sini sebelum ni. Cuma yang mini tu, pernahlah.. Saya beli 2 ketul je. Sedap jugak tau.. Lembut sangat donutnya. Memang puas hati lah dan kenyang jugak. Alhamdulillah :)








p/s : Jarang beli sebab saya cepat muak. 





You Might Also Like

13 comments

  1. Sesekali makan bolehlah Ros kena selalu memang muak. Tapi anak kakak sukalah donut.

    ReplyDelete
  2. tak pernah cuba J.CO ni...tapi Big Apple tu mmg suka sgt..b'hantu!

    ReplyDelete
  3. aduh. bila nampak rsa mcam nak pergi cari donut jer neh huhuhuu

    ReplyDelete
  4. donat j.co pun sedap jugak. mmg muak kalau banyak2. limit sebijik ke boleh makan. huhu..

    ReplyDelete
  5. sha sllu mkn big apple ja..lau dunkin donut x sdp..tp yg ni xpena rasa hehe..

    ReplyDelete
  6. saye suke j.co.. pilihan pertame j.co.. teringin la pulak..

    ReplyDelete
  7. qalief suka donut..selalu beli big apple la kt dia

    ReplyDelete
  8. kalau anak2 MV...drg makan yg coklatnya saja

    ReplyDelete
  9. kurang minat. tp en suami sangat suka makan donut yg letak gula biasa tu. 5 biji sorang pon boleh habis

    ReplyDelete
  10. nak tahu tak..hari tu tumpang gigit donut en.suami.sekali sedap.

    tadi teruih pergi carik.. sedap haha..

    kan dah terjebak :D

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS