Kembali Setelah Bercuti Selama Seminggu - INILAH REALITI

Sunday, 17 February 2013

Kembali Setelah Bercuti Selama Seminggu




Selamat Pagi. Apa khabar teman-teman semua?.. Alhamdulillah, kita masih bernafas di Bumi Allah :)

Saya kembali menulis setelah seminggu bercuti.. Best sangat bila dapat bercuti.. Tak payah fikir pasal kerja.. hihi.. Tak bercuti ke mana pun sebenarnya.. Balik kampung sahaja :) Syukur sangat.. Dapat balik Kedah.. Yelah, sekarang dah duduk Johor kan.. Jauh tu.. Dapat balik kampung saya di Merbok, dan kampung Mertua di Jitra. Ada macam -macam cerita nak diberitahu.. Tapi, nanti dulu.. hihi...

Semalam dah gerak balik JB. Jalan lengang je. Suami saya kena kerja hari ni.. Tu yang balik sabtu.. Tapi bagus juga kan. Kalau balik hari ni, takut jalan jammed pula... Alhamdulillah,, selamat sampai pukul 4 pagi tadi.. 

Hari ini juga, tarikh yang istimewa. Hari ulangtahun kelahiran suami saya yang ke 27 tahun. Alhamdulillah :)


Ok, sehingga berjumpa di entry yang akan datang :)









7 comments:

  1. ross juga bercuti..hihi

    alhamdulillah masih diberi kesempatan utk sambut ulangtahun kelahiran kan..

    ReplyDelete
  2. ptt mcm tak nmpk up entry...hihihi..cuti mmg best :)

    ReplyDelete
  3. utare selatankan.. berape jam selalunye?

    ReplyDelete