MUFFIN COKLAT MOIST

April 19, 2013





Inilah percubaan pertama saya menggunakan oven baru tu. 
Muffin Coklat Moist. 

Sedapnyaaa... hahaha. Perasan kejap. Yelah, kalau saya tak kata sedap, siapa lagi yang akan cakap kan?
Eh, eh ada lagi tau yang cakap sedap. Siapa? Suami saya . hihi. Rasa berbunga je hati. Pastu rasa kembang semacam. hikhikhik. 

Saya buat sorang-sorang je muffin ni. Suami saya kerja hari ahad lepas. Barang pulak tak berapa nak ada. Sebab tak plan nak buat apa... So, search la resepi kat internet menggunakan phone. Then jumpa resepi ni yang begitu mudah dan barang-barang pun macam ada je kan kat dapur. Ada jugak bahan yang tak ada. Saya tukar je mengikut citarasa saya sendiri.


You Might Also Like

13 comments

  1. share laa resepi kat sini...bleh jgk try...hehehe..

    ReplyDelete
  2. Wahhhhhh baguih la... Btol2 full used ni

    ReplyDelete
  3. rajinnya! mesti seddap kan hehe bangga cik abg yaa hehe

    ReplyDelete
  4. suka mkn kek coklat moist ni.. so yummy... ;)

    ReplyDelete
  5. lamanya akak tak buat muffin

    ReplyDelete
  6. tgk gambar pun dah tau sedap rose..

    ReplyDelete
  7. wahhh hantar sini sikit ros. terliur sudah. hikhik...

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah tercapai jugak hasrat ye... jadi jugak ye

    ReplyDelete
  9. Cer bagi try..
    Heehehhe..
    Mesti lagi sedap.. =P

    ReplyDelete
  10. wahh..cam sedap je :) nak sikit

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS