RANK ALEXA : 3

March 02, 2014



Jangan terkejut ek saya buat lagi entry tentang Ranking Alexa ni.. Padahal baru je tadi publish entry pasal ranking alexa ni. dalam pukul 10 pagi.. Boleh baca KAT SINI yer...

Bila dah start check ni, rasa nak check selalu je.. muahahaha..

Bukan ape, tadi ada dapat komen dari adik Shasha berkenaan nombor ranking saya tu.. Dia kata dah meningkat. Boleh tengok macam kat bawah ni :


Eh dah berubah kedudukannya.. Terus gi check lagi. Nah, ini dia kedudukan terkini :


Memang mudah nak berubah ranking ni. Kejap naik kejap turun.. Tapi, bila tengok ranking ni, macam bagi motivasi positif untuk saya terus berblog.. hihi..



You Might Also Like

5 comments

  1. Assalammualaikum..

    insaallah ranking inilah realiti boleh semakin baik lagi janji rajin dan jgn pernah jemu k..

    mselim3

    ReplyDelete
  2. wahh makin hebakk... kena check slalu nih..hihi..

    ReplyDelete
  3. Rajin update kompem blh naik lg..pas tu klu byk info pon membantu jugak..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS