CPUV 2: IKEA-JUN SALE CAMPAIGN



Alhamdulillah.. Rezeki penghujung bulan Jun..  Tadi buka akaun Nuffnang dan ternampak satu CPUV baru. Dari IKEA. Baru je singgah IKEA minggu lepas. Ingat tak saya ada buat entry berkenaan berus basuh pinggan yang saya beli di IKEA?.  ALHAMDULILLAH.. 

Terima kasih NUFFNANG dan IKEA.. Jom shopping kat IKEA. Eh tetibe. Hihi.. Yelah, mana tahu nak cari kelengkapan rumah.. kan dah nak masuk bulan Ramadhan ni :)

Eh kalau ada ternampak iklan tu, jangan malu, jangan segan. Terus klik laju-laju. Hihi.. Terima kasih semuanya :)



Previous
Next Post »

19 comments

Click here for comments
27 June 2014 at 12:04 ×

Wahhh...tahniah!
i is jeles uuu

Balas
avatar
admin
27 June 2014 at 12:14 ×

nak gak dapat ikeatu.. kitapun suka ikea jadi seronok kalau ada iklan ikea kat blog kitakan...

Balas
avatar
admin
27 June 2014 at 12:19 ×

Alhamdulillah rezeki...tahniah :)

Balas
avatar
admin
27 June 2014 at 12:26 ×

Alhamdulillah..rezeki nak dekat2 bulan Ramadan ini kan kak..Tahniah kak. ^___^

Balas
avatar
admin
27 June 2014 at 12:36 ×

Alhamdulillah rezeki adik.
Akak tak dapat lagi nie

Balas
avatar
admin
27 June 2014 at 12:52 ×

Congrats ya, moga makin murah rezeki :)

Balas
avatar
admin
27 June 2014 at 13:38 ×

tahniah..alhamdulillah...rezeki

Balas
avatar
admin
27 June 2014 at 14:48 ×

tahniah ros..rejeki..hehe... nak klik nuff tapi yang kluar 2 ekor burung biru..hehe

Balas
avatar
admin
27 June 2014 at 15:10 ×

besnye blog akak ni slu dpt cpuv. liz pnh dpt skali je

Balas
avatar
admin
27 June 2014 at 16:21 ×

rezeki ramadhan tu sis...;D

Balas
avatar
admin
27 June 2014 at 18:19 ×

Alhamdulillah dan tahniah, murah rezeki dapat CPUV

Balas
avatar
admin
27 June 2014 at 19:29 ×

salam ros..
byknye..
alhamdulillah..murah rezeki..
menari lama2 ye nuffnang :))

Balas
avatar
admin
27 June 2014 at 21:59 ×

Tahniah. :) Happy blogging.

Balas
avatar
admin
27 June 2014 at 22:10 ×

tahniah!kita pun dpt ikea jun sale ni.da klik sini;)

Balas
avatar
admin
27 June 2014 at 22:10 ×

tahniah!kita pun dpt ikea jun sale ni.da klik sini;)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment