CPUV 2: IKEA-JUN SALE CAMPAIGN

June 27, 2014



Alhamdulillah.. Rezeki penghujung bulan Jun..  Tadi buka akaun Nuffnang dan ternampak satu CPUV baru. Dari IKEA. Baru je singgah IKEA minggu lepas. Ingat tak saya ada buat entry berkenaan berus basuh pinggan yang saya beli di IKEA?.  ALHAMDULILLAH.. 

Terima kasih NUFFNANG dan IKEA.. Jom shopping kat IKEA. Eh tetibe. Hihi.. Yelah, mana tahu nak cari kelengkapan rumah.. kan dah nak masuk bulan Ramadhan ni :)

Eh kalau ada ternampak iklan tu, jangan malu, jangan segan. Terus klik laju-laju. Hihi.. Terima kasih semuanya :)



You Might Also Like

19 comments

  1. Wahhh...tahniah!
    i is jeles uuu

    ReplyDelete
  2. nak gak dapat ikeatu.. kitapun suka ikea jadi seronok kalau ada iklan ikea kat blog kitakan...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah rezeki...tahniah :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..rezeki nak dekat2 bulan Ramadan ini kan kak..Tahniah kak. ^___^

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah rezeki adik.
    Akak tak dapat lagi nie

    ReplyDelete
  6. Congrats ya, moga makin murah rezeki :)

    ReplyDelete
  7. tahniah..alhamdulillah...rezeki

    ReplyDelete
  8. tahniah ros..rejeki..hehe... nak klik nuff tapi yang kluar 2 ekor burung biru..hehe

    ReplyDelete
  9. besnye blog akak ni slu dpt cpuv. liz pnh dpt skali je

    ReplyDelete
  10. rezeki ramadhan tu sis...;D

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah dan tahniah, murah rezeki dapat CPUV

    ReplyDelete
  12. salam ros..
    byknye..
    alhamdulillah..murah rezeki..
    menari lama2 ye nuffnang :))

    ReplyDelete
  13. tahniah!kita pun dpt ikea jun sale ni.da klik sini;)

    ReplyDelete
  14. tahniah!kita pun dpt ikea jun sale ni.da klik sini;)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS