HAMPER CABUTAN BERTUAH

June 28, 2014



Malam tadi, suami saya ada perjumpaan kelab. Kelab Petanda. Bagi 'meraikan' kemasukan ahli baru. Ahlinya ialah anggota tentera yang baru memakai pangkat Lkpl.. Bukan meraikan macam biasa tu tau. Anggota tentera tahulah maksudnya. Hihi. Ala-ala ragging tu la.. Ahli lama akan suruh ahli baru buat macam-macam. Memang kena tahan fizikal dan mental la dorang.. Ok, tak nak cerita panjang tentang kelab tu.. 

Bila ada majlis macam tu, ada juga disediakan cabutan bertuah buat semua ahli dan AJK.. Alhamdulillah. Suamu saya dapat hadiah cabutan bertuah tu. Hadiah berupa hamper :)


Pagi tadi ada perjumpaan BAKAT. Majlis bacaan Yassin dan meraikan ahli yang bertukar keluar.. Time cuti bolehla join BAKAT :)



You Might Also Like

7 comments

  1. Alhamdulillah,

    bestnya dapat hampers
    tahniah yea ros :)

    selamat ramadhan..

    ReplyDelete
  2. Besarnya. Terliur pulak nak minum air bikarbonat.

    ReplyDelete
  3. oke la tu. ada juga saguhati kan. ragging pon ragging la kan.

    ReplyDelete
  4. seronoknya dapat hamper...

    ReplyDelete
  5. Suami saya pun slalu bertuah dapat hadiah hamper..Saye je tak..

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah murah rezeki suami ros

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS