MEE BANDUNG SEDAP !

June 02, 2014


Saya ni sekarang ni suka pulak makan mee bandung.. Mee rebus pun suka jugak tau.. Sekarang kalau gi makan kat luar, kalau tak nak makan nasi mesti saya order mee bandung..  Makan panas-panas.. Minum air sirap.. Alahai..sedapnya..


Tapi, tak ingat pula yang ni makan kat mana.. Banyak tempat dah dok makan. Bila tengok gambar ni, tak dapat nak ingat.. Tapi, memang sedaplah.. 

Bila duduk Johor ni, macam-macam jenis makanan dah saya rasa. Ada antaranya dah jadi feveret! Macam Laksa Johor.. Hai, bila sebut, mulalah dah terasa-rasa kat tekak ni. hihihi..








You Might Also Like

4 comments

  1. Assalammualaikum...

    mee bandung,asam pedas johor,laksa johor semuanya menjadi kegemaran mselim3 nie. Maklum aje lah orang johor memng terkenal dengan makanan yang agak pedas dan sedap,

    mselim3

    ReplyDelete
  2. 1st time pergi johor kawan dah bawak g makan mee beracun... takut dgn nama tu..hehe

    ReplyDelete
  3. Harini banyak blog bunda bw dihidangkan berbagai jenis makanan...
    Sedap2...

    ReplyDelete
  4. lagi lama lagi meroyan dgn mkanan johor.hihi..
    dh singgah pekena sate wak rado ke belom?

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion