SHOPPING KAIN PASANG LAGI - INILAH REALITI

Wednesday, 3 December 2014

SHOPPING KAIN PASANG LAGI


Terpengaruh lagi. Dah namanya perempuan kna. Bila tengok kain je, mulalah melonjak-lonjak keriangan. Eh, tetiba.. hihi.. Ni beli sekali dengan officemate. So, dapatlah harga  borong. Sebab banyakkan. Rambang mata ni dok memilih. Semua tengok lawa. Akhirnya pilih warna ni.. 


Sebab tak ada sangat baju warna merah. Kebanyakkannya ungu, pink dan hijau.. Sesekali nak jugak merah. Tapi tak berani pakai merah semua, tu yang ambik campur merah dan kelabu tu .. Di sebelahnya pula ungu dan coklat.. Nak jugak ungu! hihi..

Macam biasalah. ungu dan saya tak dapat dipisahkan. hihi..



8 comments:

  1. Cantiklah dwi-warna macam ini Ros. Kalau buat long dress pun cantik ni..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum
    singgah pagi
    hari ini anum baru masuk keja setelah 2 hari bercuti
    hehe

    ReplyDelete
  3. apa nak dikata.hihi.
    peminat ungu tegar ni ;)

    ReplyDelete
  4. cantik! leh buat baju dah ni..

    ReplyDelete
  5. beli kat mana ni..berapa harga sepasang

    ReplyDelete