SHOPPING KAIN PASANG LAGI


Terpengaruh lagi. Dah namanya perempuan kna. Bila tengok kain je, mulalah melonjak-lonjak keriangan. Eh, tetiba.. hihi.. Ni beli sekali dengan officemate. So, dapatlah harga  borong. Sebab banyakkan. Rambang mata ni dok memilih. Semua tengok lawa. Akhirnya pilih warna ni.. 


Sebab tak ada sangat baju warna merah. Kebanyakkannya ungu, pink dan hijau.. Sesekali nak jugak merah. Tapi tak berani pakai merah semua, tu yang ambik campur merah dan kelabu tu .. Di sebelahnya pula ungu dan coklat.. Nak jugak ungu! hihi..

Macam biasalah. ungu dan saya tak dapat dipisahkan. hihi..



Previous
Next Post »

8 comments

Click here for comments
3 December 2014 at 08:35 ×

Cantiklah dwi-warna macam ini Ros. Kalau buat long dress pun cantik ni..

Balas
avatar
admin
3 December 2014 at 08:46 ×

cantik juga colour tu..

Balas
avatar
admin
3 December 2014 at 09:20 ×

assalamualaikum
singgah pagi
hari ini anum baru masuk keja setelah 2 hari bercuti
hehe

Balas
avatar
admin
3 December 2014 at 10:35 ×

cantik la kain yang ros pilih..

Balas
avatar
admin
4 December 2014 at 03:50 ×

apa nak dikata.hihi.
peminat ungu tegar ni ;)

Balas
avatar
admin
4 December 2014 at 04:37 ×

Beli kat mana tu?
Batik ea? Cantik.

Balas
avatar
admin
4 December 2014 at 19:53 ×

cantik! leh buat baju dah ni..

Balas
avatar
admin
10 December 2014 at 14:04 ×

beli kat mana ni..berapa harga sepasang

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment