AKU INGIN JADI TERBAIK BAGIMU




Lagu TERBAIK BAGIMU dari Dato' Siti Nurhaliza ni memang menusuk jiwa saya lah. hihi.. Janganlah cakap saya ni nak berjiwang-jiwang pula kan. Tapi, betullah. Dengan liriknya yang mendalam, di tambah suara kak Siti.. aduhai... Sayu lah!

Kalau nak tahu liriknya boleh klik SINI yer. Saya dah pernah kongsikan :)



Previous
Next Post »

11 comments

Click here for comments
8 March 2015 at 14:48 ×

uit, asyik sedih jer...

jangan sedih-sedih ok.

Balas
avatar
admin
8 March 2015 at 19:06 ×

tak salah berjiwang sekejab Ros hiburkan hati kan, kaknoor pun suka jugak lagu ni

Balas
avatar
admin
8 March 2015 at 19:30 ×

lagu siti semua best! saya suka :D

Balas
avatar
admin
8 March 2015 at 20:58 ×

eh lagu DCT yang baru ke? xpernah dgr lagi...hihi ;p

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 15:42 ×

Akak pun suka lagu ni.
Sediiihhh...menusuk ke jiwa.

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 17:04 ×

lagu ni memang best :)

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 21:43 ×

kan..mmg best lagu ni

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 22:34 ×

lagu2 ct xpernah xsedapp

Balas
avatar
admin
10 March 2015 at 13:23 ×

Lagu ni memang terbaik :)

Balas
avatar
admin
16 March 2015 at 12:54 ×

lagu baru CT Nurhaliza kan ni.. sesuai buat karok dalam kereta miahaha..

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment