RASA ITU ...

March 06, 2015



Rasa itu hadir dan menghimpit
pedih dan sakit berpadu
hati yang menanggung akibat rasa

Mood : Layankan perasaan..


You Might Also Like

12 comments

  1. Replies
    1. Entahlah Jijah.. macam-macam yg berlaku sekarang ni...

      Delete
    2. Akak doakan Ros tabah & kuat walau apapun dugaan yang Ros hadapi sekarang, dik.

      Delete
    3. Akak doakan Ros tabah & kuat walau apapun dugaan yang Ros hadapi sekarang, dik.

      Delete
  2. Hanya padaNya mohon diberi kekuatan dan kesabaran yg tinggi
    Saat-saat diri rasa terhimpit itulah saja ubatnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kakak untuk nasihat tu. ye kakak, hanya mampu berdoa...

      Delete
  3. Semoga Kak Ros hapy je ye..tak mo sedey2 tau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx Mimie.. tapi memang sedih sekarang ni.. malas nak layankan perasaan tu je..

      Delete
  4. saya tak tahu apa jadi tapi semoga kak Ros bersabar ye... kadang2 hati boleh resah tanpa sebab. kadang2 hati rasa berat sampai xtahu nak cter kat sape. saya pernah juga rasa macam tu. tapi saya harap kak Ros dapat lalui semua perkara pahit and teruskan hidup. kalau kita boleh sedih, nape kita x boleh happy kan :)

    ReplyDelete
  5. rasa apa tu...masam2 manis ke heeee

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS