RASA ITU ...



Rasa itu hadir dan menghimpit
pedih dan sakit berpadu
hati yang menanggung akibat rasa

Mood : Layankan perasaan..


Previous
Next Post »

12 comments

Click here for comments
7 March 2015 at 07:41 ×

bunyi cam sedih ni ross

Balas
avatar
admin
7 March 2015 at 08:09 ×

Hanya padaNya mohon diberi kekuatan dan kesabaran yg tinggi
Saat-saat diri rasa terhimpit itulah saja ubatnya..

Balas
avatar
admin
7 March 2015 at 11:36 ×

Semoga Kak Ros hapy je ye..tak mo sedey2 tau :)

Balas
avatar
admin
7 March 2015 at 17:03 ×

Entahlah Jijah.. macam-macam yg berlaku sekarang ni...

Balas
avatar
admin
7 March 2015 at 17:04 ×

terima kasih kakak untuk nasihat tu. ye kakak, hanya mampu berdoa...

Balas
avatar
admin
7 March 2015 at 17:05 ×

thanx Mimie.. tapi memang sedih sekarang ni.. malas nak layankan perasaan tu je..

Balas
avatar
admin
8 March 2015 at 19:35 ×

saya tak tahu apa jadi tapi semoga kak Ros bersabar ye... kadang2 hati boleh resah tanpa sebab. kadang2 hati rasa berat sampai xtahu nak cter kat sape. saya pernah juga rasa macam tu. tapi saya harap kak Ros dapat lalui semua perkara pahit and teruskan hidup. kalau kita boleh sedih, nape kita x boleh happy kan :)

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 08:51 ×

rasa apa tu...masam2 manis ke heeee

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 13:43 ×

Akak doakan Ros tabah & kuat walau apapun dugaan yang Ros hadapi sekarang, dik.

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 13:43 ×

Akak doakan Ros tabah & kuat walau apapun dugaan yang Ros hadapi sekarang, dik.

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment