TERIMA SIJIL PENGOMEN TEGAR DARI CIK MIMIE

March 04, 2015


Sebenarnya dalam bulan Februari, aktiviti blogwalking amat terhad. Tak sempat blogwalking hari-hari. Tapi, akan diusahakan juga untuk membalas jejak rakan-rakan blogger sedaya boleh. hihi.. 

Alhamdulillah.. Terpilih antara Pengomen Tegar Bulan Februari 2015 di blog Cik Mimie .


Kalau nak tengok siapa lagi yang terplih, boleh tengok kat SINI.

Jom, kita serbu blog Cik Mimie. hihi..

Aktiviti blogwalking ni lah yang akan mengeratkan hubungan sesama blogger. Boleh meninggalkan pendapat, meluahkan rasa, berborak, bergurau.. Kan?...



You Might Also Like

28 comments

  1. waaa siap ada sijil lagi kan.. hehehe

    ReplyDelete
  2. wahhh dapat sijil lah Ros, best jugak utk kenangan ber blogging ni kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye Kak Nor, pemangkin semangat ni :)

      Delete
  3. Betul tu, sambil berblogging boleh kenal bloggers yang lain hehe

    ReplyDelete
  4. tahniah..dari saya, dapat terima kasih jelah..huhu

    ReplyDelete
  5. Tahniah Kak Ros.. :) Terima kasih sebab jadi pengomen tegar di blog Cik Mimie :) Muahx ciked :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you Cik Mimie... wahhh.. dapat muahh lagi. hihihi

      Delete
    2. Muah2 jauh je tu...hehehe :)

      Delete
    3. kasi internet hug sikit :P

      Delete
  6. Alhamdulillah...tahniah ros...saya pon terhad gak aktiviti bw bulan lepas...huhu

    ReplyDelete
  7. yeay..sis JM pun dapat..cantik kan..terima kasih CM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye, kak JM mesti dah pernah dapat sebelum ni kan?

      Delete
    2. JM dah gantung kat dinding lom?

      Delete
    3. baru simpan dalam hati :-)

      Delete
  8. tak rugi menjadi peramah . selain disukai , kita juga dihargai .. tahniah !

    ReplyDelete
  9. wah.. ada award lagi tu.. tahniah

    ReplyDelete
  10. tahniah ros..memang cantik sijil yang cik mimie buatkan kan.. :)

    ReplyDelete
  11. Tahniah yer... Kreatif kan Cik Mimie tu ^-^

    ReplyDelete
  12. ehehehe CT dapat gak.. CM memang kretip n rajin kan buat benda2 cemni..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion