TERIMA SIJIL PENGOMEN TEGAR DARI CIK MIMIE


Sebenarnya dalam bulan Februari, aktiviti blogwalking amat terhad. Tak sempat blogwalking hari-hari. Tapi, akan diusahakan juga untuk membalas jejak rakan-rakan blogger sedaya boleh. hihi.. 

Alhamdulillah.. Terpilih antara Pengomen Tegar Bulan Februari 2015 di blog Cik Mimie .


Kalau nak tengok siapa lagi yang terplih, boleh tengok kat SINI.

Jom, kita serbu blog Cik Mimie. hihi..

Aktiviti blogwalking ni lah yang akan mengeratkan hubungan sesama blogger. Boleh meninggalkan pendapat, meluahkan rasa, berborak, bergurau.. Kan?...



Previous
Next Post »

28 comments

Click here for comments
4 March 2015 at 08:52 ×

waaa siap ada sijil lagi kan.. hehehe

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 08:58 ×

wahhh dapat sijil lah Ros, best jugak utk kenangan ber blogging ni kan

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 10:15 ×

Betul tu, sambil berblogging boleh kenal bloggers yang lain hehe

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 12:17 ×

tahniah..dari saya, dapat terima kasih jelah..huhu

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 13:20 ×

tahniah kak Ros ^^,

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 13:44 ×

Tahniah Kak Ros.. :) Terima kasih sebab jadi pengomen tegar di blog Cik Mimie :) Muahx ciked :)

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 14:09 ×

ye Kak Nor, pemangkin semangat ni :)

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 14:11 ×

thank you Cik Mimie... wahhh.. dapat muahh lagi. hihihi

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 14:56 ×

Alhamdulillah...tahniah ros...saya pon terhad gak aktiviti bw bulan lepas...huhu

Balas
avatar
admin
4 March 2015 at 17:40 ×

yeay..sis JM pun dapat..cantik kan..terima kasih CM

Balas
avatar
admin
5 March 2015 at 16:06 ×

Muah2 jauh je tu...hehehe :)

Balas
avatar
admin
5 March 2015 at 23:51 ×

Hihihi. Ye Kak Sal.

Balas
avatar
admin
5 March 2015 at 23:51 ×

Ye, kak JM mesti dah pernah dapat sebelum ni kan?

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 07:49 ×

tak rugi menjadi peramah . selain disukai , kita juga dihargai .. tahniah !

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 10:52 ×

wah.. ada award lagi tu.. tahniah

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 11:49 ×

tahniah ros..memang cantik sijil yang cik mimie buatkan kan.. :)

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 20:32 ×

Tahniah yer... Kreatif kan Cik Mimie tu ^-^

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 21:26 ×

ehehehe CT dapat gak.. CM memang kretip n rajin kan buat benda2 cemni..

Balas
avatar
admin
6 March 2015 at 22:04 ×

JM dah gantung kat dinding lom?

Balas
avatar
admin
8 March 2015 at 19:38 ×

kasi internet hug sikit :P

Balas
avatar
admin
9 March 2015 at 08:54 ×

baru simpan dalam hati :-)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment