ROTI JALA SPECIAL!

August 25, 2015


Assalamualaikum. 

Roti jala special,. Special kerana ianya air tangan suami. 

Ye, kalau bab memasak saya satu tangga ke bawah dari suami. Terpaksa mengaku. Hihihi. 
Kejadian hari Khamis lepas. 


Sedap elok rasanya. Nak kena berguru ni. Hihi. Lepas ni boleh buat sendiri ja. 

Alhamdulillah, kenyang ;)



You Might Also Like

20 comments

  1. bertambah sedap la bila hubby yang buatkan ye...

    ReplyDelete
  2. Rajinnya en suami Rizz..
    Tengok nampak lembut jer tu.. :)

    ReplyDelete
  3. tak pernah try lg roti jala ni ^_^

    ReplyDelete
  4. sedap nyer napok..terliur rasa...nak buat sendiri sah2 tak reti..huhuhu

    ReplyDelete
  5. haruslah special bila hubby masak..:)
    untung la..suami akak pandai buat sup jer..

    ReplyDelete
  6. jelesnyer akak.... lg2 bile cik abg yg msk

    ReplyDelete
  7. dapnya peberet ni
    lama dh ciksu x buat. nak tunggu rania besar sikit.nk buat utk dia juga..

    ReplyDelete
  8. waa....untung hubby pandai masak...

    ReplyDelete
  9. kat ofis lama dulu selalu makan ni.. sedap.. :)

    Entry terkini
    1. "Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan"
    2. "Lantai Cilik Musim Ke-3"




    ReplyDelete
  10. Untungnya suami akak pandai masak. Harap dapat suami pandai masak jgk sebab dalam bab memasak ni saya pun kureng sikit, kikiki

    ReplyDelete
  11. wah. best nyer :)
    air tgn suami gitu...

    ReplyDelete
  12. pergh.. bestnyaaa hasben pandai masak.. dlu ayah pandai gak masak..
    tlg rendam meggi hahaha..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS