ROTI JALA SPECIAL!


Assalamualaikum. 

Roti jala special,. Special kerana ianya air tangan suami. 

Ye, kalau bab memasak saya satu tangga ke bawah dari suami. Terpaksa mengaku. Hihihi. 
Kejadian hari Khamis lepas. 


Sedap elok rasanya. Nak kena berguru ni. Hihi. Lepas ni boleh buat sendiri ja. 

Alhamdulillah, kenyang ;)



Previous
Next Post »

20 comments

Click here for comments
25 August 2015 at 08:50 ×

bertambah sedap la bila hubby yang buatkan ye...

Balas
avatar
admin
25 August 2015 at 08:52 ×

Rajinnya en suami Rizz..
Tengok nampak lembut jer tu.. :)

Balas
avatar
admin
25 August 2015 at 09:45 ×

bestnya suami buatkan., :))

Balas
avatar
admin
25 August 2015 at 10:38 ×

wow. mmg sgt special :)

Balas
avatar
admin
25 August 2015 at 10:38 ×

tak pernah try lg roti jala ni ^_^

Balas
avatar
admin
25 August 2015 at 10:38 ×

sedap nyer napok..terliur rasa...nak buat sendiri sah2 tak reti..huhuhu

Balas
avatar
admin
25 August 2015 at 10:54 ×

haruslah special bila hubby masak..:)
untung la..suami akak pandai buat sup jer..

Balas
avatar
admin
25 August 2015 at 11:55 ×

jelesnyer akak.... lg2 bile cik abg yg msk

Balas
avatar
admin
26 August 2015 at 00:08 ×

dapnya peberet ni
lama dh ciksu x buat. nak tunggu rania besar sikit.nk buat utk dia juga..

Balas
avatar
admin
26 August 2015 at 10:59 ×

waa....untung hubby pandai masak...

Balas
avatar
admin
26 August 2015 at 20:29 ×

kemas jala yang suami ros buat..

Balas
avatar
admin
30 August 2015 at 00:43 ×

Bestnya roti jala! :)

Balas
avatar
admin
31 August 2015 at 18:00 ×

kat ofis lama dulu selalu makan ni.. sedap.. :)

Entry terkini
1. "Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan"
2. "Lantai Cilik Musim Ke-3"




Balas
avatar
admin
31 August 2015 at 21:57 ×

Untungnya suami akak pandai masak. Harap dapat suami pandai masak jgk sebab dalam bab memasak ni saya pun kureng sikit, kikiki

Balas
avatar
admin
2 September 2015 at 13:01 ×

wah. best nyer :)
air tgn suami gitu...

Balas
avatar
admin
4 September 2015 at 23:22 ×

pergh.. bestnyaaa hasben pandai masak.. dlu ayah pandai gak masak..
tlg rendam meggi hahaha..

Balas
avatar
admin
13 September 2015 at 13:25 ×

suami yg masak? cayalah

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment