JANGAN LAKUKAN INI PADA BAYI ANDA!


Assalamualaikum.

Terjumpa gambar-gambar yang membuatkan saya ketawa di fb.

Aduhai... Ada ke orang yang begini :

Nak bagi baby senyum/ketawa. Janganlah ditarik mulutnya.. Cedera nanti,. Cuba cara semulajadi je. Senyum-senyum dengan baby tu. Mesti baby tu pun akan senyum balik. hihi. Takpun, cuba agah-agah dia sikit :)


Nak keringkan badan baby lepas mandi, lapkan atau balut dengan tuala kecil/napkin. Kan mudah. Jangan terfikir nak letak dalam mesin basuh pula. hahahah.. Rasanya gambar ni sekadar gurauan je kan  :)


Ni lagi satu. Jangan dibiar baby gigit kasut atau benda yang eras-keras. Sian dia. Bgi je biskut yang sesuai untuk baby tu kan :)


Sebenarnya, ada banyak lagi gambar berkenaan ni. Tapi, saya kongsikan tiga je dahlah :) Rasanya mesti ramai yang dah pernah tengok kat fb!



Previous
Next Post »

8 comments

Click here for comments
8 November 2015 at 07:48 ×

kemain keringkan anak dalam wm. adoi la..
bila buka penutup wm, sian baby.. x dpt bygkan

Balas
avatar
admin
8 November 2015 at 07:55 ×

Hahaha Macam macam jer laa.
Erk, takde FB. Hehe

Anyway, selamat pagi Kak Rose ^^

Balas
avatar
admin
8 November 2015 at 08:41 ×

yang dalam dryer tu melampau nya.. siap tengok jam lagi...

Balas
avatar
admin
8 November 2015 at 09:43 ×

hihi..
parah klo buat camni kt baby

Balas
avatar
admin
8 November 2015 at 09:43 ×

aah..memang ada kat fb ni.. saje la tu gurau-gurau..barulah manis hidup ni kan?

Balas
avatar
admin
8 November 2015 at 18:19 ×

ha ha sian nyer kalau la betul semua tu.
especially yg kena gigit kasut tu.
ha ha ha...

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment