JANGAN LAKUKAN INI PADA BAYI ANDA!

November 08, 2015


Assalamualaikum.

Terjumpa gambar-gambar yang membuatkan saya ketawa di fb.

Aduhai... Ada ke orang yang begini :

Nak bagi baby senyum/ketawa. Janganlah ditarik mulutnya.. Cedera nanti,. Cuba cara semulajadi je. Senyum-senyum dengan baby tu. Mesti baby tu pun akan senyum balik. hihi. Takpun, cuba agah-agah dia sikit :)


Nak keringkan badan baby lepas mandi, lapkan atau balut dengan tuala kecil/napkin. Kan mudah. Jangan terfikir nak letak dalam mesin basuh pula. hahahah.. Rasanya gambar ni sekadar gurauan je kan  :)


Ni lagi satu. Jangan dibiar baby gigit kasut atau benda yang eras-keras. Sian dia. Bgi je biskut yang sesuai untuk baby tu kan :)


Sebenarnya, ada banyak lagi gambar berkenaan ni. Tapi, saya kongsikan tiga je dahlah :) Rasanya mesti ramai yang dah pernah tengok kat fb!



You Might Also Like

8 comments

  1. kemain keringkan anak dalam wm. adoi la..
    bila buka penutup wm, sian baby.. x dpt bygkan

    ReplyDelete
  2. Hahaha Macam macam jer laa.
    Erk, takde FB. Hehe

    Anyway, selamat pagi Kak Rose ^^

    ReplyDelete
  3. yang dalam dryer tu melampau nya.. siap tengok jam lagi...

    ReplyDelete
  4. hihi..
    parah klo buat camni kt baby

    ReplyDelete
  5. aah..memang ada kat fb ni.. saje la tu gurau-gurau..barulah manis hidup ni kan?

    ReplyDelete
  6. ha ha sian nyer kalau la betul semua tu.
    especially yg kena gigit kasut tu.
    ha ha ha...

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion