CHOCOLATE CHIP HAZELNUT COOKIES

January 14, 2016


Assalamualaikum

Ada tak yang dah pernah rasa biskut ni?

Haritu Cik Rose gi beli barang dapur sikit. Lalu kat bahagian biskut. Sajelah ambik biskut Hershey's ni. Tak pernah beli sebelum ni. Ada macam-macam jenis. Tapi, Cik Rose ambik yang ni:-


Balik rumah tu, buat air panas. Nak makan dengan biskut ni. Ok lah rasa dia. Tapi, kalau suruh saya pilih, saya pilih chipsmore! Eh tetiba. Hahaha.

Yelah, lain orang, lain seleranya :)
Sebab tu, ada macam-macam jenis biskut di pasaran. Yelah, selera kita lain-lain. Kalau dah semua sama je selera, memang sejenis je biskut di pasaran. Ye ke idak?...





You Might Also Like

7 comments

  1. Betui chipsmore lg sedap from hat ni dh tried b4

    ReplyDelete
  2. tak penah beli... heheheh tp betul jgk akak penah beli airkotak yg hershey nih bdk2 lain minum kata sdp2... tp bile kite minum rasa lain mcm lak

    ReplyDelete
  3. mana yg lebih manis chipmore ke hershey ni ???

    ReplyDelete
  4. hai , ain datang singgah sini :)

    ReplyDelete
  5. sally dah banyak kali dah rasa...mmg ketagih bila makan..hahahaha

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion