CHOCOLATE CHIP HAZELNUT COOKIES


Assalamualaikum

Ada tak yang dah pernah rasa biskut ni?

Haritu Cik Rose gi beli barang dapur sikit. Lalu kat bahagian biskut. Sajelah ambik biskut Hershey's ni. Tak pernah beli sebelum ni. Ada macam-macam jenis. Tapi, Cik Rose ambik yang ni:-


Balik rumah tu, buat air panas. Nak makan dengan biskut ni. Ok lah rasa dia. Tapi, kalau suruh saya pilih, saya pilih chipsmore! Eh tetiba. Hahaha.

Yelah, lain orang, lain seleranya :)
Sebab tu, ada macam-macam jenis biskut di pasaran. Yelah, selera kita lain-lain. Kalau dah semua sama je selera, memang sejenis je biskut di pasaran. Ye ke idak?...





Previous
Next Post »

7 comments

Click here for comments
14 January 2016 at 09:11 ×

Betui chipsmore lg sedap from hat ni dh tried b4

Balas
avatar
admin
14 January 2016 at 09:15 ×

tak penah beli... heheheh tp betul jgk akak penah beli airkotak yg hershey nih bdk2 lain minum kata sdp2... tp bile kite minum rasa lain mcm lak

Balas
avatar
admin
14 January 2016 at 10:35 ×

mana yg lebih manis chipmore ke hershey ni ???

Balas
avatar
admin
14 January 2016 at 21:54 ×

hai , ain datang singgah sini :)

Balas
avatar
admin
14 January 2016 at 23:10 ×

sally dah banyak kali dah rasa...mmg ketagih bila makan..hahahaha

Balas
avatar
admin
22 January 2016 at 20:12 ×

tak pernah try lagi ni...

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment