Selamat Hari Wilayah

February 01, 2013





Selamat pagi semua. Wah, senyum je ye semua yang kerja di Wilayah.. Eh, yang kerja di Selangor jangan jeles.. hihi.. kan mereka jiran.. Yang kerja kat Johor ni lagilah jelesss.. huhu.. 

Selamat Hari Wilayah buat semua yang terlibat ye :)



3 tahun saya menyambut hari wilayah. 2010, 2011, dan 2012. Oh, rindunya zaman kerja di KL.. Tahun ni tak berpeluanglah sebab dah 3 bulan posting ke JB ni. Alhamdulillah, ini yang saya mahukan  :)

Selalu kalau time cuti cam ni, mesti orang bersesak keluar kan. Masa saya kat kl dulu, saya pun tak terkecuali. Ikut housemate keluar time cuti. Kitorang naik LRT. Mula-mula tempat yang dituju, Masjid Jamek lah. Pas dah habis 'cuci mata', terus berjalan ke Sogo.. hahaha. Itu kira macam tempat yang wajib di tuju la..  Seronok bila ingat balik memori silam. (amboi ayat..silam tu.Macam dah lama sangat pula?. hihi)

Ok, kepada yang bercuti, isikan masa yang terluang dengan melakukan aktiviti berfaedah ye..(ayat jeless sebenarnya ni )


p/s : Jom, sambung buat kerja :)





You Might Also Like

8 comments

  1. selamat bercuti kpd mereka yg bekerja di wilayah

    ReplyDelete
  2. walaupun KL tu sebelah langkah jer tp PJ tetap keje..hahaha :p

    ReplyDelete
  3. slmt bercuti bt mereka yg berkenaan

    ReplyDelete
  4. bestla diorang cuti 3 hari straight. ;)

    ReplyDelete
  5. slmt bcuti..bestnya lau bab cuti ni hehe

    ReplyDelete
  6. lega org key el..direct tiga hari cuti kan..
    minggu depan tahun baru cina pulak..

    ReplyDelete
  7. mmg best kan org wilayah dapat cuti..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS