FOLLOWER HINGGA 31 DISEMBER 2013 - INILAH REALITI

Wednesday, 1 January 2014

FOLLOWER HINGGA 31 DISEMBER 2013



Lagi satu entry penghargaan.. 

Kali ni nak share jumlah follower setakat 31 Disember 2013.. hihi.. Follower yang sudi mengikuti blog http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/ ini ialah seramai 723.. Taklah sebanyak follower di blog korang kan?.. hihi.. Takpe, sikit-sikit, lama-lama jadi bukit.. hikhik.



Terima kasih buat semua yang sudi jadi rakan di blog saya ni .. Kehadiran anda memeriahkan lagi dunia blog saya .. hihihi..

Eh, ada sape-sape yang nak tambah jumlahnya?.. Ccept..cepat.. follow kite dengan ihklas.. Muahahahha...



5 comments:

  1. makin meriah blog ros ni.. semoga terus bertambah..

    ReplyDelete
  2. tahniah dah ramai follower..dunia blogging ni best kan...:)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah
    ciksu pon syukur dpt berkenaln dgn ros. cma blom bekesempatan utk bertentang mata lg kn

    ReplyDelete
  4. sy lah salah sorg daripada beratus2 lemon tu. hehe. tahniah.. tahun 2014 ni up kan lagi.. :)

    ReplyDelete
  5. saya la tu antara follower tu..hihihi

    Tahniah ya, selamat maju jaya ros

    ReplyDelete