SETIAKU MENANTIMU DI SINI

March 10, 2014


Tajuk entry dah macam tajuk lagu je.. Setiaku menantimu sayang.. hihihi..

Sebenarnya, nak relatedkan dengan penantian saya terhadap anak-anak sedara saya. Kakak saya, Kakyang dah pun selamat sampai rumah mertua dia kat Mersing petang semalam.. Hari Khamis ni, dorang akan singgah saya pula di JB ni ha.. Tu yang tak sabar tu :)

Ni gambar terbaru, Baby Mat dan Baby arif yang Kakyang bagi kat wassap semalam...





You Might Also Like

10 comments

  1. owh.. x sabar menati anak sedar....

    ReplyDelete
  2. comel anak sedara ros..dua2 montel..patutlah tak sabar

    ReplyDelete
  3. makin hencem lah diorang ni..

    ReplyDelete
  4. oo. dormg dtg jb la nnti.
    boleh la bawak pusing jb kan.

    ReplyDelete
  5. jom join ga ni esok last.
    ciksu tag ros
    http://lobaksusue.blogspot.com/2014/03/2nd-birthday-blog-cahaya-hidupku-12-mac.html

    ReplyDelete
  6. kite sama la rose.. deqla pun menumpang kasih anak buah jer.. huhuhu...

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS