SIARAN LANGSUNG MALAYSIA LAWAN YAMAN - INILAH REALITI

Wednesday, 5 March 2014

SIARAN LANGSUNG MALAYSIA LAWAN YAMAN





Kepada semua yang minat sukan bolasepak, malam ni boleh tengok Malaysia lawan Yaman kat astro Arena saluran 801. Jam 9.30  malam.. Jangan lupa k.. Puan blog haruslah tengok.. Kata peminat no satu kan. hihihi..

Semoga pasukan negara kita berjaya... 


25 comments:

  1. xleh tgk..mlm ni nak g layan Sejoli dgn shuben terchenta..hik!hik!

    ReplyDelete
  2. minat bola jgk.. tp mcm xsempat tgk ni..

    ReplyDelete
  3. wahhhh..ros pun minat bola jugak ye..akak x berapa sgt la, tgk pun gitu2 je

    ReplyDelete
  4. ros memang peminat tegar bola ni..

    ReplyDelete
  5. confirm ciksu x tgk.hihi
    kalau ada cik abe kna juga la tgk.sbb remote kena kongsi.
    nway good luck buat malaysia

    ReplyDelete
  6. x minat sangat bola.. tapi x de la x bagi sokongan langsung.. hehe

    ReplyDelete
  7. sy tak minat sukan.lagi2 bola mmg kirim salam la nk tgok.tp sokong malaysia.hehe..

    ReplyDelete
  8. sayam nya akak tak minat bola,, heee :)

    ReplyDelete
  9. singgah sini tengok rumah baru warne purple la..

    ReplyDelete
  10. lieya bukan kaki bola heheeheheh....semalam en hubby jek layan...

    ReplyDelete
  11. ala, ros milo xda la. hihi
    susu ada la, boleh?

    ReplyDelete
  12. tahniah Malaysia.. dkna tengok sampai habis hehehee

    ReplyDelete
  13. Alahhhh...tak minatlah Ros....gasaklah kome nak bermain Malaysia oi hehe

    ReplyDelete
  14. kaki bola ros ye.. hehe..

    blog dah bertukar wajah la.. baru seminggu cikna tak datang jenguk.. hikkk.. cantekkk!!

    ReplyDelete
  15. ketinggalan.malaysia mng kan.hehe

    ReplyDelete
  16. assalam,

    wah!

    rumah baru...cantik...cantik...siapa yang buatkan?

    ReplyDelete
  17. Sokongan dari peminat amat diperlukan dan moga pasukan Malaysia membawa kemenangan buat negara.. ;)

    ReplyDelete
  18. kite x tgk pun bola

    tp tahu mesia menang tp x layak uhuhu

    xde rezeki gamaknya


    p/s: dah lama x singgah sini. hihi

    ReplyDelete
  19. Malaysia menang :) tapi tak layak ke piala Asia...

    ReplyDelete
  20. Niesa tgk 1st half je...pastu xlarat dah ngantuk...hahaha

    ReplyDelete
  21. deqla x tgk ler.. hihi.. al-maklum x minat... heee

    ReplyDelete
  22. Ayut dtg sini dh lama dh plwanan ni lepas.hihi

    ReplyDelete