BILA HANDPHONE ROSAK ... - INILAH REALITI

Thursday, 17 April 2014

BILA HANDPHONE ROSAK ...



Bila handphone rosak....

Maka, kuranglah online kan.
Tenang je hari tanpa bunyi message, call, wassap, wechat, Line. Instagram, FB.. (sunyi..uwaa).....
Kesian kawan-kawan, tiba-tiba tak dapat contact kita ni ha..
Kuranglah blogwalking blog kawan-kawan. Sorry yer.. 

Sekian.

p/s: Hanphone dah hantar klinik, dan dah tahu sakit ape.. Nanti saya buat entry  ye..




21 comments:

  1. alahai...kesiannya...takpe..dugaan tu :)

    ReplyDelete
  2. Laaaaa.. cmana bleh rosak tuuu ??

    ReplyDelete
  3. sabar ekk dia suh rehat seketika...hehe

    ReplyDelete
  4. moga cpt la hp bernyawa semula ya...

    ReplyDelete
  5. ptt lah diam membisu seribu bahasa

    ReplyDelete
  6. ecah tak boleh duduk diam kalau fon rosak.. hehe. kalau hntar gi hospital, msti tiap masa ajak ayah gi jenguk fon trsayang. =p

    ReplyDelete
  7. Wabak sama kot ros.

    Laptop kita pn sakit.

    ReplyDelete
  8. Ala ciannye.. masuk wad la tu hihi

    ReplyDelete
  9. dah mintak hp baru la tu.
    hehe

    ReplyDelete
  10. mesti boring kan xdapat nak jenguk sana sini kat alam maya.. hihi..

    semoga henfon ros cepat sembuh.. :)

    ReplyDelete
  11. sabooo je la kak..tapi kalau takde tepon..rasa sunyinyeee...hehe..

    ReplyDelete
  12. sabar ya rose hihih hp sakit xpa janji tuannya sihat ok

    ReplyDelete
  13. patutler dah tau ler sebabnyer...

    ReplyDelete
  14. mv pakai hp murah jer alcatel alhamdulillah masih ok walaupun dibaling2

    ReplyDelete