JOM BALIK BATU PAHAT!

November 06, 2014




Moga selamat tiba ke destinasi.. Rutinku saban minggu.. 

Moga dipermudahkan untuk bertukar ke Batu Pahat...


You Might Also Like

18 comments

  1. hati2 ros... inshaAllah.. dapat bersatu nanti..

    ReplyDelete
  2. Alolo ciannya dik....insyaAllah ada rezeki bertukar tu nanti....amin

    ReplyDelete
  3. Semoga selamat sampai ke destinasi sis.

    ReplyDelete
  4. moga di murahkan rezeki ros bertukar ke batu pahat

    ReplyDelete
  5. nak ikut juga boleh? hehe. crush saya umah dia kat situ. hahahaha..

    ReplyDelete
  6. dah kat batu pahat ke kak ? hihi ada kawan baik duk situ.. area parit raja.. penan gi skali saja sana.. makan briyani :P cari mee racun tak jumpa..

    ReplyDelete
  7. baru nk baca entri ni ...sis doakan agar Ros dapat bertuikar ke Batu PAhat ye..lebih dekat ngan suami nanti aminnn

    ReplyDelete
  8. xpela kak, tiap2 minggu merasa naik bas. moga dipermudahkan urusan :)

    ReplyDelete
  9. @Amy Jjom la Amy.. datang Johor, bagitahu... kak Ros nak jugak tengok crush Amy tu. hahha

    ReplyDelete
  10. @CT Humairahjangan di sebut beriani. hahha.. memang sedap pun :)

    ReplyDelete
  11. ros..jumpa ayut jgn lupa..hahaha

    ReplyDelete
  12. teringat pula dulu hubby kat Kl mv kat tangkak johor..ambik bas ke seremban dr tangkak then naik komuter ke wangsa maju

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS