JOM BALIK BATU PAHAT!




Moga selamat tiba ke destinasi.. Rutinku saban minggu.. 

Moga dipermudahkan untuk bertukar ke Batu Pahat...


Previous
Next Post »

18 comments

Click here for comments
6 November 2014 at 17:38 ×

hati2 ros... inshaAllah.. dapat bersatu nanti..

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 19:32 ×

Alolo ciannya dik....insyaAllah ada rezeki bertukar tu nanti....amin

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 21:37 ×

Semoga selamat sampai ke destinasi sis.

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 21:38 ×

moga di murahkan rezeki ros bertukar ke batu pahat

Balas
avatar
admin
6 November 2014 at 22:50 ×

nak ikut juga boleh? hehe. crush saya umah dia kat situ. hahahaha..

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 06:22 ×

dah kat batu pahat ke kak ? hihi ada kawan baik duk situ.. area parit raja.. penan gi skali saja sana.. makan briyani :P cari mee racun tak jumpa..

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 11:09 ×

baru nk baca entri ni ...sis doakan agar Ros dapat bertuikar ke Batu PAhat ye..lebih dekat ngan suami nanti aminnn

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 14:59 ×

xpela kak, tiap2 minggu merasa naik bas. moga dipermudahkan urusan :)

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:22 ×

Jom..jom..
Ehh..silap kg pulak.
Hehe..

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:43 ×

@ziezah.comAminn untuk doa itu Jijah..

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:44 ×

@Amy Jjom la Amy.. datang Johor, bagitahu... kak Ros nak jugak tengok crush Amy tu. hahha

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:44 ×

@CT Humairahjangan di sebut beriani. hahha.. memang sedap pun :)

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:45 ×

@Jari ManisAminn. terima kasih kak JM :)

Balas
avatar
admin
11 November 2014 at 11:21 ×

ros..jumpa ayut jgn lupa..hahaha

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 11:29 ×

teringat pula dulu hubby kat Kl mv kat tangkak johor..ambik bas ke seremban dr tangkak then naik komuter ke wangsa maju

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment