KEJAR IMPIAN BERSAMA


Selamat pagi semua :)
Apa khabar?. MOga smeua berada dalam keadaan kesihatan yang baik. Alhamdulillah, saya pun dah beransur sihat, cuma batuk je yang tinggal.. 

Selamat menjalankan tugas buat yang berkerja. Selamat menikmati hari minggu buat yang cuti.. hihihi. 
Tajuk tak menahan, macam nak bagi ceramah motivasi je kan. hihi.. Sekadar nak berkongsi kata-kata di bawah :



I have a dream
I chase it
I fall
I learn
I get better
I keep marching on
and so it goes

*****

Jangan berputus asa walau kita tergelincir. Terus bangun dan kejar impian!


Previous
Next Post »

9 comments

Click here for comments
9 November 2014 at 14:48 ×

bangun selepas kegagalan itu luar biasa :)

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:15 ×

Jatuh sekali x bererti jatuh buat selama-lamanya.
Wake up,guys!

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 18:42 ×

teruskan mengejar impian.. jatuh bukan selamanya jatuh

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 19:30 ×

Jatuh sekali xbermakna akan jatuh lagi..kejtuhan mase lalu agp sbg pngajran

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 19:50 ×

semoga impian yg di kejar tercapai :-)

Balas
avatar
admin
10 November 2014 at 07:41 ×

Jom kejar impian kita yang setinggi bintang di angkasa tu...chaiyokkkk!

Balas
avatar
admin
10 November 2014 at 11:09 ×

alhamdulillah kak ros dah sihat. :)

impian jangan hanya sekadar impian. siapa lagi nak capaikan impian kita melainkan kita sendiri kan..

Balas
avatar
admin
11 November 2014 at 23:40 ×

oh yeahh. jgn give upppp!

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 11:20 ×

betul terus maju ke hadapan walaupun tersungkur

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment