KEJAR IMPIAN BERSAMA - INILAH REALITI

Sunday, 9 November 2014

KEJAR IMPIAN BERSAMA


Selamat pagi semua :)
Apa khabar?. MOga smeua berada dalam keadaan kesihatan yang baik. Alhamdulillah, saya pun dah beransur sihat, cuma batuk je yang tinggal.. 

Selamat menjalankan tugas buat yang berkerja. Selamat menikmati hari minggu buat yang cuti.. hihihi. 
Tajuk tak menahan, macam nak bagi ceramah motivasi je kan. hihi.. Sekadar nak berkongsi kata-kata di bawah :



I have a dream
I chase it
I fall
I learn
I get better
I keep marching on
and so it goes

*****

Jangan berputus asa walau kita tergelincir. Terus bangun dan kejar impian!


9 comments:

  1. bangun selepas kegagalan itu luar biasa :)

    ReplyDelete
  2. Jatuh sekali x bererti jatuh buat selama-lamanya.
    Wake up,guys!

    ReplyDelete
  3. teruskan mengejar impian.. jatuh bukan selamanya jatuh

    ReplyDelete
  4. Jatuh sekali xbermakna akan jatuh lagi..kejtuhan mase lalu agp sbg pngajran

    ReplyDelete
  5. semoga impian yg di kejar tercapai :-)

    ReplyDelete
  6. Jom kejar impian kita yang setinggi bintang di angkasa tu...chaiyokkkk!

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah kak ros dah sihat. :)

    impian jangan hanya sekadar impian. siapa lagi nak capaikan impian kita melainkan kita sendiri kan..

    ReplyDelete
  8. betul terus maju ke hadapan walaupun tersungkur

    ReplyDelete