Lirik Lagu Ikut Rentakku – Jaclyn Victor - INILAH REALITI

Monday, 10 November 2014

Lirik Lagu Ikut Rentakku – Jaclyn Victor


Pernah dengar tak lagu ni? Bukan lagu baru tau. Tapi, bukanlah lagu lama. Lagu sedang-sedang je. hihi.. Best lagu ni. Bila dengar, mulalah nak gerakkan badan ikut muzik. 

Jom, saya sharekan liriknya di sini.

Lirik Lagu Ikut Rentakku – Jaclyn Victor

Dulu bila kita bermula
Bukankah sudah ku kata
Jangan mengawal perhubungan
Engkau mahu ku serah diri
Bila nak bermanja kasih
Tapi sebelum itu renungkan

Ku wanita berkerjaya
Punya impian dan cita
Tak bergantung harap untuk berdikari
Dan diriku hanya mampu
Luangkan masa tertentu
Bercengkerama dengan teman lelaki


** Jika mahu menjadi pacarku
Haruslah ikut rentakku dulu
Ku tak selesa dikawal selia
Dan didominasi hey! hey!
Sebelum kita melangkah jauh
Haruslah ikut rentakku dulu
Dari gerak-geriku diatur
Lebih baik solo oh! oh!


Usah timbulkan rasa curiga
Setiap kali ku tiada
Untuk menemani hari sepi
Kita dua insan yang dewasa
Perlu matang dalam cinta
Kenalah selalu memahami


Dengarkan kata-kataku
Tiada ragu-ragu
Ikut rentakku
Kau harus terima
Itulah hakikatnya
Ikut rentakku



*********



18 comments:

  1. eh, x pernah dengar pula lagu ni... tapi bestnya dia punya lirk ^^,

    ReplyDelete
  2. sedap ke lagu ni ... kite jrg sgt dengar2 lagu .. tak minat

    ReplyDelete
  3. Assalam ros...pernah jugak dengar lagu ni...
    Dah lama tak berkunjung kesini rasanya...

    ReplyDelete
  4. baru baca lirik dh nak menari nih..eh..eh..

    ReplyDelete
  5. macam pernah dengar.. ost drama kot tp xingt citer ape.. agak catchy kan lagu ni..

    ReplyDelete
  6. lagu ni best! sekali ikut rentak..hee

    ReplyDelete
  7. lagu ni best! sekali ikut rentak..hee

    ReplyDelete
  8. @Amy JLagu ni bukan la lagu baru Amy, tapi best tau :)

    ReplyDelete
  9. @Scha Nazria/a best. ditambah dengan suara Jac yang power tu kan :)

    ReplyDelete
  10. @Chic Nayup. tapi kak Ros pun tak ingat drama ape.. hihi

    ReplyDelete
  11. @ziezah.comsesuai kalau nak menari kan, pasang je lagu ni :)

    ReplyDelete
  12. best ke lagu ni.. tak penah dengar.

    ReplyDelete