SELAMAT PAGI !


Sumber : FB

Selamat pagi semua... Selamat bertugas buat yang bekerja.. Selamat bercuti buat yang cuti hari ni.. Dalam minggu ni banyak pula video/gambar buli yang tersebar. Tak sanggup nak tengok video yang dishare di laman facebook berkenaan kes buli ni. Hati tak cukup kuat nak tengok. Emmm macam -macam sekarang ni...

Jaga diri 
Jaga perilaku
Jaga tutur bicara
Jaga Peribadi


Previous
Next Post »

26 comments

Click here for comments
7 November 2014 at 08:21 ×

selamat pagi....

tak berkesempatan nak tengok semua video tu sebab tak aktif Fb.. hehe

Balas
avatar
admin
7 November 2014 at 08:34 ×

assalamualaikum Ros...jom bekfes..

Balas
avatar
admin
7 November 2014 at 08:59 ×

mulakan pagi dengan senyuman.. berikan aura positif..
http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2014/11/program-baktisiswa-perdana-with-love.html

Balas
avatar
admin
7 November 2014 at 12:28 ×

bismillahirrahmanirrahim :)

tu lah, sedih tengok kes buli berleluasa. hmm, mohon adik2 dijauhkan dari benda2 macam ni...

Balas
avatar
admin
7 November 2014 at 12:32 ×

selamat tengahari rose...

Balas
avatar
admin
7 November 2014 at 20:21 ×

Btl tu kak... tak sggup nak tgk...
nak2 yg budak kecik kene blasah ramai2 tu... dgr je pon da bt sebak hati da

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 06:20 ×

selamat pagi kak ^^ tapi hari ni hari sabtu hihi..

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 10:01 ×

Semoga mentarimu bersinar indah, Ros :)

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 11:05 ×

lepas satu satu kes sosial di msia nih..apa nk jadi dgn org kita ni kan

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 15:50 ×

Jagalah diri hiasilah peribadi :)

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 14:57 ×

selamat berhujung minggu kak ros :)

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:21 ×

Mak bapak tolonglah pantau anak-anak.
Tanya2 lah perangai depa dari cikgu kat skolah.
Jangan2 makpak pun kaki buli, gangster..
Macamanalah anak tak jadi camtu!

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:37 ×

@Siti NurzafirahRos tak sanggup nak tengok :(

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:38 ×

@Amy Jiya, mintak dijauhkan..

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:39 ×

@hidayu ayumietu lah, kak Ros memang tak sanggup.. ramia yang share video tu. memang tak klik lah..

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:39 ×

@CT Humairaheh eh dah petang Ahad :) hihi

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:40 ×

@Jari Manismacam berjangkit pulak. muncul satu video, lepas tu banyak pulak video lain yang muncul. huhuhu

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 11:26 ×

MV tak tengok video buli tue sakit hati sedih..takut kena kat anak2...

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment