SELAMAT PAGI ! - INILAH REALITI

Friday, 7 November 2014

SELAMAT PAGI !


Sumber : FB

Selamat pagi semua... Selamat bertugas buat yang bekerja.. Selamat bercuti buat yang cuti hari ni.. Dalam minggu ni banyak pula video/gambar buli yang tersebar. Tak sanggup nak tengok video yang dishare di laman facebook berkenaan kes buli ni. Hati tak cukup kuat nak tengok. Emmm macam -macam sekarang ni...

Jaga diri 
Jaga perilaku
Jaga tutur bicara
Jaga Peribadi


26 comments:

  1. selamat pagi....

    tak berkesempatan nak tengok semua video tu sebab tak aktif Fb.. hehe

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum Ros...jom bekfes..

    ReplyDelete
  3. mulakan pagi dengan senyuman.. berikan aura positif..
    http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2014/11/program-baktisiswa-perdana-with-love.html

    ReplyDelete
  4. bismillahirrahmanirrahim :)

    tu lah, sedih tengok kes buli berleluasa. hmm, mohon adik2 dijauhkan dari benda2 macam ni...

    ReplyDelete
  5. Btl tu kak... tak sggup nak tgk...
    nak2 yg budak kecik kene blasah ramai2 tu... dgr je pon da bt sebak hati da

    ReplyDelete
  6. selamat pagi kak ^^ tapi hari ni hari sabtu hihi..

    ReplyDelete
  7. Semoga mentarimu bersinar indah, Ros :)

    ReplyDelete
  8. lepas satu satu kes sosial di msia nih..apa nk jadi dgn org kita ni kan

    ReplyDelete
  9. Mak bapak tolonglah pantau anak-anak.
    Tanya2 lah perangai depa dari cikgu kat skolah.
    Jangan2 makpak pun kaki buli, gangster..
    Macamanalah anak tak jadi camtu!

    ReplyDelete
  10. @hidayu ayumietu lah, kak Ros memang tak sanggup.. ramia yang share video tu. memang tak klik lah..

    ReplyDelete
  11. @Jari Manismacam berjangkit pulak. muncul satu video, lepas tu banyak pulak video lain yang muncul. huhuhu

    ReplyDelete
  12. MV tak tengok video buli tue sakit hati sedih..takut kena kat anak2...

    ReplyDelete