TERUSIK - INILAH REALITI

Saturday, 8 November 2014

TERUSIK


Soal hati...
Tak dapat nak jangka
Berubah-ubah
Adakala statik!

Hati..
Kadang tak boleh diusik
Cepat benar terusik!

Ianya normal...
Lumrah kehidupan.

Terkadang apa yang hati rasa tak terluah dek bibir
Akhirnya terpendam sendirian
Menanggung rasa


18 comments:

  1. tak apa Allah tahu apa yang tersirat di hati kita even tak terluah.. dalam keadaan tersepit sedih pun Dia tahu.. luahkan pada-Nya kak..

    ReplyDelete
  2. kdg2 hati emosi juga kan..sampai rasa down n sedih

    ReplyDelete
  3. Tak apa,..sekali sekala hati terusik buatkan kita lebih dekat dengan Pencipta.

    ReplyDelete
  4. puisi je sajak ke lirik lagu nih :-)

    ReplyDelete
  5. luahkan rasa,jangan biarkan hatimu terseksa batin.. :) sabar

    ReplyDelete
  6. Mendalamnye kak ros...
    hati manusia xkn ada sape leh jangka...

    ReplyDelete
  7. Saya? Remuk dah pun.
    Macam kete eksiden trellar.
    Dah malas nak pikir apa-apa.
    Just berserah.

    ReplyDelete
  8. @CT Humairahye.. thanx ... hanya pada Allah kita mengadu..

    ReplyDelete
  9. @ziezah.comsedang berusaha Jijah.. mengawal emosi..

    ReplyDelete
  10. @nana lienaterima kasih.. tu la, sesekali kena luahkan..jugak.

    ReplyDelete
  11. @hidayu ayumieye, hati manusia lain lain kna. kadang kita sangka lain, tapi jadinya lain..

    ReplyDelete
  12. hati saya pun mudah terusik. tapi ikut keadaan, ikut masa.

    hati kita mudah terusik bila kita terlalu percayakan seseorang tu atau kita terlalu mengharapkan sesuatu. tapi salah ke? x salah pun. mungkin cuma keadaan x berpihak pada kita. hmm

    ReplyDelete
  13. jaga hati yang paling payah sekali. haish

    ReplyDelete
  14. samalah mcm kak...selalu sgt terusik..sensitif

    ReplyDelete