TERUSIK


Soal hati...
Tak dapat nak jangka
Berubah-ubah
Adakala statik!

Hati..
Kadang tak boleh diusik
Cepat benar terusik!

Ianya normal...
Lumrah kehidupan.

Terkadang apa yang hati rasa tak terluah dek bibir
Akhirnya terpendam sendirian
Menanggung rasa


Previous
Next Post »

18 comments

Click here for comments
8 November 2014 at 03:24 ×

Bab xdpt trluah tu yg seksa..huhu

Belog Miss Balqis

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 06:18 ×

tak apa Allah tahu apa yang tersirat di hati kita even tak terluah.. dalam keadaan tersepit sedih pun Dia tahu.. luahkan pada-Nya kak..

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 09:26 ×

kdg2 hati emosi juga kan..sampai rasa down n sedih

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 09:59 ×

Tak apa,..sekali sekala hati terusik buatkan kita lebih dekat dengan Pencipta.

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 11:02 ×

puisi je sajak ke lirik lagu nih :-)

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 11:10 ×

luahkan rasa,jangan biarkan hatimu terseksa batin.. :) sabar

Balas
avatar
admin
8 November 2014 at 11:54 ×

Mendalamnye kak ros...
hati manusia xkn ada sape leh jangka...

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 14:55 ×

hati manusia sukar diramal :)

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:18 ×

Saya? Remuk dah pun.
Macam kete eksiden trellar.
Dah malas nak pikir apa-apa.
Just berserah.

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:20 ×

@Cik Balqis:(
macam mana nak buat tu...

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:21 ×

@CT Humairahye.. thanx ... hanya pada Allah kita mengadu..

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:21 ×

@ziezah.comsedang berusaha Jijah.. mengawal emosi..

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:21 ×

@Jari Manisluahan hati Kak JM.. hihi

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:22 ×

@nana lienaterima kasih.. tu la, sesekali kena luahkan..jugak.

Balas
avatar
admin
9 November 2014 at 15:22 ×

@hidayu ayumieye, hati manusia lain lain kna. kadang kita sangka lain, tapi jadinya lain..

Balas
avatar
admin
10 November 2014 at 11:14 ×

hati saya pun mudah terusik. tapi ikut keadaan, ikut masa.

hati kita mudah terusik bila kita terlalu percayakan seseorang tu atau kita terlalu mengharapkan sesuatu. tapi salah ke? x salah pun. mungkin cuma keadaan x berpihak pada kita. hmm

Balas
avatar
admin
11 November 2014 at 23:42 ×

jaga hati yang paling payah sekali. haish

Balas
avatar
admin
12 November 2014 at 11:24 ×

samalah mcm kak...selalu sgt terusik..sensitif

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment