Seluar Dalam Pakai Buang dari LUNAVIE untuk kegunaan ibu bersalin

Seluar Dalam Pakai Buang dari LUNAVIE untuk kegunaan ibu bersalin  | Assalamualaikum.

Cik Rose nak cerita tentang satu produk dari Lunavie dengan korang. Deluxe Disposable Brief. Apa tu? Jom Cik Ros eterangkan sikit. Deluxe Disposable Brief ni ialah selaur dalam pakai buang.

Direka khas untuk wanita yang baru bersalin. Supaya memudahkan ibu-ibu bersalin. Bukan tu je, jangan ingat seluar dalam pakai buang ni haya untuk mereka yang bersalin je. Semua wanita pun boleh pakai. Terutamanya untuk travelling. Kadang-kadang kita nak ke suatu tempat, malas nak bawak banyak-banyak kan. Ha, bawak je seluar dalam pakai buang dari Lunavie ni. Mudah je. Ringan! 


Apa keistimewaan seluar dalam pakai buang Lunavie untuk ibu bersalin?

1. Seluar dalam pakai buang yang digunakan oleh kebanyakan ibu selepas bersalin.
2. Tidak panas dan selesa dipakai.
3. Kainnya yang tipis memudahkan aliran udara keluar masuk.
4. Menjimatkan masa dan tenaga si ibu
5. Diikhtiraf oleh staf bersalin terkemuka dan hospital.


Untuk maklumat dan pembelian, korang boleh terus ke website Lunavie yer.





Previous
Next Post »

5 comments

Click here for comments
29 March 2017 at 11:25 ×

pertama kli bru tahu ada utk ibu bersalin...

Balas
avatar
admin
29 March 2017 at 17:01 ×

assalamualaikum rose...kalau yg bersalin elok gunakan seluar dlm pakai buang ni kn..:)

** Mama Maszull

Balas
avatar
admin
29 March 2017 at 18:17 ×

Ibu x bersalin leh pakai x 😜

Balas
avatar
admin
el
30 March 2017 at 08:54 ×

mmg senang kalau travel bw panty yang pakai buang..lg satu jimat ruang hihi x gaduh nak basuh lagi satu hal hehe

Balas
avatar
admin
31 March 2017 at 14:48 ×

wahh mudah jugak kalau nak travel ada seluar dalam pakai buang.

Jom ke Blog Uyul Rosli >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment