Sarapan Berkhasiat Penting Bagi Permulaan Hari Yang Baik

Assalamualaikum.
Selamat pagi. Mulakan hari dengan senyuman. Moga aura positif meresap dalam diri kita dan kekal bahagia! Hikhik. Ayat macam pakar tak? Hikhik.

Korang sarapan apa hari ni? Cik Rose? Belum sarapan. Kejap lagi baru nak cari makan. Gambar kat bawah ni menu sarapan Cik Rose semalam. Cik Rose ambil cuti, dan sarapan dengan suami kat rumah. Hihi. Bukan selalu dapat menikmati saat berdua. 


Macam-macam yang berlaku sepanjang minggu lepas. Cik Rose akan updated nanti. Hal kursus. Hal kenduri. Hal balik kampung. Yiihhaaaa... Tunggu.


Korang, walau apa yang berlaku. Cik Rose harap korang sabar dan berusaha sebaik mungkin. Dah kenapa ni Cik Rose? Saje bagi kata-kata semangat sikit. Sebab kita tak tahu apa yang sedang orang sekeliling kita hadapi kan. Walau bibir terukir senyuman, hal hati tak siapa yang boleh menduga. Macam tu juga dengan Cik Rose. Sedaya upaya tak nak orang tahu apa yang Cik Rose rasa. Hihi.


Selamat bekerja!


Previous
Next Post »

5 comments

Click here for comments
10 April 2017 at 09:12 ×

Betul..semoga kita semua kuat untuk tempuh hari2 mendatang..chewahh ;)

Balas
avatar
admin
10 April 2017 at 09:59 ×

sbb mls nk membeli makanan kt cafe, bwk bekal roti keping coklat gardenia cicah ngn kopi o...

Balas
avatar
admin
10 April 2017 at 11:05 ×

assalamualaikum rose...selamat pg n selamat bersarapan...mama singgah ke sini..;)
** Mama Maszull

Balas
avatar
admin
10 April 2017 at 14:06 ×

Lunch apa pula hari ni, Cik Rose?

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment