Memori Kad Raya - INILAH REALITI

Tuesday, 7 August 2012

Memori Kad Raya

Selamat pagi semua..

Dah 3 hari tak buka blog sebab saya balik JB.. Kat sana tak de tenet-tenet ni... hehhehe..

Semalam, saya ambil cuti. Kenapa KL tak ambil cuti untuk Nuzul Quran ?...
 
Pagi-pagi ni, datang opis macam biasa.. Then, tengok ada 2 kad raya atas meja. Eh, dapat kad raya.. Sape yang bagi ni?.. hahahaha. Buat-buat tanya je, padahal dah tahu dah dari siapa.. 

Kad raya pertama dari  ** HUSNA ** . Tq ye Husna.
 








 Kad kedua pula dari ** wanieys ** .Terima kasih juga untuk orang kampung, Kedah.. hehhehe...






 Sorry ye, Ros upload pic ni.. Saja nak berkongsi dengan kawan-kawan yang lain.. Sungguh, dah lama tak dapat kad raya ni sejak teknologi dah berkembang. Orang sekarang lebih suka ucap guna sms, fb, tweeter... dan kad raya semakin dilupakan.. Tapi, ucapan melalui kad raya menyimpan seribu satu rasa buat Ros...


Ros.reeza

25 comments:

  1. saya baru dapat 1... betul tu kad raya menyimpan seribu makna... tapi... kad raya lama saya dah lupa letak mana... hehehe

    ReplyDelete
  2. comelnya kad-kad raya tu. betullah sejak teknologi dah berkembang ni memang susah nak dapat kad raya macam tu lagi. semua pun guna mms je. saya satu pun tak dapat lagi..;(

    ReplyDelete
  3. Betullah ros feeling dia lain bila dapat kad raya kan.. kakak pun dapat dari kawan blog je..

    ReplyDelete
  4. @dwaty
    dulu, Ros suka simpan kad2 raya dari member.. tp,bila dah pindah randah, tak tahu ke mana dah.. huhuhu

    ReplyDelete
  5. @Sherwieyna Muzzawer kalau kad raya kat fb, banyak lah Ros dapat.. hihihi

    ReplyDelete
  6. @Kakzakie betul tu, kak... Rasa lain kan berbanding yg online ni..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah dah sampai yer ros eheee...sama2 ros :)

    ReplyDelete
  8. mmg mengembalikan nostalgia kan :-)

    ReplyDelete
  9. nostalgiakan... skrg semua tu dah tak de....=(

    ReplyDelete
  10. bestnya,
    saya tahun ni tak dapat kad raya pon lagi. uhuk uhuk..

    ReplyDelete
  11. wAaaaaahhhhh seronoknya dapat kad raya. saya pun dah lama tak dapat kad raya ni... hehehe

    ReplyDelete
  12. @Wanieys ye,dah sampai dah semalam rupanya :)

    ReplyDelete
  13. ada dpt kad raya, tapi semua untuk office, utk diri sendiri tak de, sedihhh..

    ReplyDelete
  14. teringat zaman pantun2 d sekolah rendah kat kad raya ;)

    ReplyDelete
  15. beshnya dapat kad raya, . :)

    ReplyDelete
  16. bez dpt kad ry..jemput join segmen sy ek

    ReplyDelete
  17. untuk kami, tak ada ke kad raya?.. hihihi

    ReplyDelete